Posted by: rojukene | märts 30, 2010

Ooo, täiskuuuu

Teatavasti läheb Roju täiskuuöödel natuke lolliks. Või noh, natuke rohkem kui tavaliselt. Kuna ma viimasel ajal olen jälle öö ja päeva sujuvalt ära vahetanud, võbelesin ma natuke enne keskööd närviliselt oma toas ringi ja tundsin, et ENAM ei suuda paigal istuda, ma PEAN õue saama!!!

Minu õnneks oli prl Irvikkass nõus minuga ringi tšillima ja nii võtsimegi suunaks Raadi surnuaiad (jah, me käisime rohkem kui ühes) ja nipet-näpet veel. Loomulikult pidin ma käigu pealt demonstreerima ka oma lugemispuuet, täiesti tahtmatult muidugi. Oli tänaval üks selline… treileri moodi asi, millel igasugu kirjad peal. Ma siis lugesin, et “OÜ Tunnimõnu… oota, mida???” ja mõtlesin kohe muidugi sellistele… ee… kahtlastele asjadele. Mu kaaslanna pidi seepeale muidugi naerust pikali kukkuma, khm. Mina kah 😛 Loomulikult oli seal kirjas OÜ Tünnimõnu, aga no kesse siis mingitele täppidele tähelepanu pöörab, eks ole. (Meenus just nähtus nimega “heavy metal umlaut” alias “röck döts”… totally unrelated though xD)

Kasutaksingi siinkohal julma kopipasteerimise meetodit, sest mulle nii meeldib viis, kuidas tema sellest käigust juba kribinal-krabinal kirjutada jõudis 😀 Hope you don’t mind, aga ma tõesti ei hakka Sulle igaks juhuks kell 4 hommikul helistama, et luba küsida 8) See sõnastus oli lihtsalt nii kaunis:

Jalutame meie Rojukesega tänasel ilusal kuupaistelisel ööl surnuaias. Varjud ja valgus – kõik on väga ilus, õige ja gooti (kuna me oleme praeguses kontekstis piisavalt vanakooli tegelased, nüüd on see ilmselt emo). Mõtled, et millist morbiidsust saab veel viljeleda, kui kohtad midagi, mis trumpab kõik. Auto. Tänaval. Surnuaia värava kõrval. Kuu paistab. Autos istub keegi. Autos mängib SÕPRUSE PUIESTEE! Beat that!

Väga mõnus oli jalutada, ausalt. Ainult et jalanõud peavad head olema 🙂

Responses

  1. metro luminal beats sõpruse puiestee. ehehehheeeee…

  2. Üks fakt: päris täiskuu on alles saabumas. Selgus, et eilsel oli ikkagi killuke puudu. Mis sust veel siis saab ja milliseid lugemisapse sa teed….

    • Ma arvan, et ma seon ennast igaks juhuks radiaatori külge kinni või midagi…


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

