Posted by: rojukene | märts 26, 2010

Palve kõigile, kes suuga tööd teevad

Ei, ma ei pea siinkohal silmas mitte neid, kes suuga töötavad hämaramal ajal kuskil silla all, vaid ikka sedasorti tegelasi, kes loenguid peavad ja muidu avalikult esinevad.

PALUN kontrollige oma keelekasutust ja parasiitsõnu! Neid on võimalik küljest ära harjutada, ma ju tean omast kogemusest!

Istun mina praegu loengus, teemaks geneetika. Jutt on iseenesest huvitav, aga ma ei suuda seda kuulata, sest õppejõu iga kolmas sõna on “nii-öelda”. Populaarsuselt järgmine sõna on “ütleme”. Jääb mulje, et ta ise ka täpselt ei tea, millest ta räägib ja selle asemel, et haarata jutu mõtet, jäävad kõrvu kajama ainult parasiidid.

Mu “pinginaaber” tegi huvi pärast veidi statistikat. Õppejõud kasutas sõna “nii-öelda” ühe minuti jooksul seitseteist korda.

*rullib silmi*

Responses

  1. Väga asjalik palve! Võiks lisada, et tehke natuke häälekoolitust kah, jube on kuulata, kui lektor vaikse ühetoonilise häälega endale nina alla pobiseb….

    • Sellel õppejõul oli mikrofon ja uues Chemicumis on võimsad kõlarid 😀 Aga jah, kuna me peame iga aine kohta tagasisideankeedi täitma, siis ma kindlasti mainin selle B-osas ära, et parasiitsõnad sellisel hulgal on väga häirivad ja et äkki ta püüaks end vähemalt edaspidi selles osas ohjeldada. Küll ma selleks ajaks mingi viisakama sõnastuse ka välja mõtlen…

      Uue Chemicumi kiituseks pean ka seda mainima, et iga tooli all oli pistikupesa – sülearvutite ajastul hädavajalik! Muidu vea pikendusjuhet kaasas nagu koormaeesel… Ja majas on suitsuruum! Kohe kurb hakkas, et mul seal rohkem loenguid ei toimu, need tänasedki olid erandkorras 😛

  2. Saada ta mu juurde- võin talle ropu raha eest koolituse teha 😛

    • Irw, saadaks hea meelega, aga ilmselgelt keeldub ta tunnistamast, et tal probleem on 😛


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

