Posted by: rojukene | märts 17, 2010

Külalised avakosmosest?

Käisin mina öisel suitsul ning jäin lõdisedes järsku taevasse vaatama – mis kuradi asi SEE veel on?

Uhvud?

Ei tahaks nagu uskuda, et keegi on omale prožektori ostnud, et sellega lihtsalt taevasse valgust näidata 😀 Samas näeb see pildi pealt õige natuke välja nagu tagurpidi rist… 😛

Jäädvustus on kehvake (irw, nagu nad kõik), aga no mul pole peegelkaamerat kah ja värisevi käsi on läbi köögiakna üsna nõme pilti teha. Nii et peate leppima sellega, mis on.

Väike õpetus ka selleks puhuks, kui ufu tuleb ja teid ära röövib (klikkides paisub, nagu ikka):

Responses

  1. Tartu Salemi Baptistikogudusel on tõesti kiriku ümber prožektorid kirikut valgustamas. Ja too valgus tuleb ka sealtkandist, ma olen isegi öösel suu ammuli taevasse vahtinud ja imestanud, mis kuradi valgus..
    Vähemalt selline teooria. Õigsust ei kinnita.

    (kui nüüd mõtlema hakata, siis on prožektorid ka Sõbra tänaval oleva kiriku ümber. Aga neil vist nii suurt ego pole, et ühte otse taevasse sihtida.)

    • Nojaa, aga ma käin põhimõtteliselt kogu aeg öösiti suitsul ja varem pole ma kordagi sellist valgussammast näinud. Pealegi asun ma Salemi kirikust ikka õige mitu kilomeetrit eemal, nii et seda hoonet vähemalt küll süüdistada ei saa…

      Mitte, et ma tõsimeeli arvaks, et on toimunud kontakt võõra tsivilisatsiooniga, aga tahaks teada ikkagi, mis pagana asi see oli 😀

  2. Kus kohal?

    Prožede nähtavus sõltub ka ilmast.

    • Mhmh, aga ma ei usu hästi, et tol õhtul oli absoluutselt eriline ilm, mida mitte kunagi varem pole olnud 🙂 Juba päris paar aastat olen ma üsna igal ööl, kui ma vähegi kodus olen olnud, täpselt sama koha peal suitsul käinud. Ei mingeid valgussambaid taevas. Järelikult ei saa selle põhjuseks olla midagi sellist, mis muidu üsna pikka aega juba eksisteerinud on.

      Pealegi elan ma üsna Võru maantee viadukti juures ehk linna lõunapiirist kiviga visata. Siin ei ole piisavalt lähedal mitte ühtegi kirikut ega muud objekti, mille prožektorid paista võiks. Võin öelda ka seda, et isegi väga selge ilmaga ei paista siiakanti isegi ükski kesklinna kandis korraldatav uusaastaöine ilutulestik ja need raketid lendavad siiski võrdlemisi kõrgele.

  3. Njaaa uskuge või mitte aga minagi nägin ühel veebuari õhtul samasugust asja. Ma elan Võrus ühes külas kus rahva arv on väga väike ning õhtul rõdupeal suitsul käjjes märkasin enda metsa kohal valgus sammast hiljem sai asja uurima mindud aga sambani ise kohale ei jõudnudgi kuna mida lähemale ma liikusin seda kaugemal ta ol. Ühesõnaga kahtlane värk..

    • Ei tea jah, äkki olid vaese mehe virmalised meil? 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

