Posted by: rojukene | märts 16, 2010

Matemaatikud, raisk…

…ehk kuidas Rita Rojule oma leivateost räägib 😀

Rita ütleb (12:43):
kui tuleb hea, saab tihedamini tegema hakata
juuretis säilib mitu nädalat ka

Roju {fantasies > reality} ütleb (12:43):
sügavkülmas vähemalt
Rita ütleb (12:43):
ei ei, külmikus
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:43):
hm, ma olen kuulnud, et külmikus säilib nädal-kaks
Rita ütleb (12:44):
sügavkülma ma panin selle, mis tädi antud juuretisest üle jäi
kaks ongi mitu
😀
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:44):
aa
Rita ütleb (12:44):
aga mure on selles, et sügavkülmas ei pruugi bakteripoisid ellu jääda
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:44):
mul on üks, kaks, kolm ja siis tuleb mitu
Rita ütleb (12:44):
aa
mul on üks
ja siis on mitu

😀
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:44):
xD
Rita ütleb (12:45):
ja alates viiest on “palju”

Rita ütleb (12:43):
*kui tuleb hea, saab tihedamini tegema hakata
*juuretis säilib mitu nädalat ka
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:43):
*sügavkülmas vähemalt
Rita ütleb (12:43):
*ei ei, külmikus
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:43):
*hm, ma olen kuulnud, et külmikus säilib nädal-kaks
Rita ütleb (12:44):
*sügavkülma ma panin selle, mis tädi antud juuretisest üle jäi
*kaks ongi mitu:D
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:44):
*aa
Rita ütleb (12:44):
*aga mure on selles, et sügavkülmas ei pruugi bakteripoisid ellu jääda
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:44):
*mul on üks, kaks, kolm ja siis tuleb mitu
Rita ütleb (12:44):
*aa
*mul on üks
*ja siis on mitu
*:D
Roju {fantasies > reality} ütleb (12:44):
*xD
Rita ütleb (12:45):
*ja alates viiest on “palju”
Responses

  1. üks, kaks, kolm, palju, palju üks, palju kaks, palju kolm, palju palju, palju palju üks, palju palju kaks…..

    Trollide loendamissüsteem

    • Mhmh, aga ma ei mäletanud täpselt, kas see oli “üks, kaks, palju” või “üks, kaks, kolm, palju”… ja meil oli küsimuseks “mitu”, mis ei ole seesama, mis “palju” 😛

      Pealegi – nii uskumatu, kui see ka pole – päris suur hulk inimesi polegi Pratchettit lugenud…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

