Posted by: rojukene | märts 16, 2010

Kuidas lisada pinget ehk põnewust halli argiellu

Üks võimalus on toimida nagu mina. Tulge koju külmal ja pimedal talveõhtul, käes vähemalt 3-4 kompsu ja soovitavalt veel midagi, minul oli selleks vastsoetatud pikavarreline vihmavari (Kriisimarketist anti, 50 krooni eest). Maja välisukse ees kohmitsege taskust võtmeid. Võtmehoidja ning võtmete vahel peaks olema kett, mille üks lüli on aja jooksul märkamatult üsna lahti paindunud. Hoidke võtmeid hoidjatpidi peos ja püüdke hüpitamise teel üles leida see võti, mis maja välisukse lahti teeb.

Võtmed, loomulikult, ei püüagi vastu astuda füüsikaseadustele. Kui olete kõik õigesti teinud, vaatate järgmisel hetkel lolli näoga oma võtmehoidjat, mis kuidagi alakaalulisena pihku on jäänud, ning püüate silmadega tabada võtmeid, mis näivad just nagu õhku haihtunud olevat.

Tegelikult on võtmed täiesti olemas. Selle rauast jalapühkimisresti all, mis loomulikult betooni külge lootusetult kinni külmunud on. Restivahed on ka täpselt nii kitsad, et külmast kohmetunud näpud sinna vahele midagi haarama ei mahu. Seda näete te muidugi juhul, kui teil on sama hea telefon kui minul – taskulamp on üks geniaalsemaid lisandeid, mida üldse ühele mobiilile külge riputada annab…

Õnneks olen ma nii ehk naa ilgelt ettenägelik inimene ja mul on enamasti ridikülis Leatherman, nii igaks juhuks 🙂 Elu on näidanud, et neid hetki ikka on, kui seda üsna ootamatutes olukordades tarvis läheb. Universaalse tööriista abil saavad võtmedki ettevaatlikult resti vahelt välja sikutatud (loomulikult on see protsess kordades aeganõudvam kui nende sinna kogemata kukutamine) ja järgmiste vahejuhtumite ennetamiseks ka kett korralikult kinni pigistatud.

Muidu on kõik üsna vanaviisi, kui välja jätta asjaolu, et reedel on mul praeguses kohas viimane tööpäev ja ma ei tea, millal ma jälle ausate maksumaksjate hulka pääsen…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

