Posted by: rojukene | märts 7, 2010

Kuidas ma elusat rullnokka nägin

Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et kullakallis Liisa teavitas mind tõigast, et ta viibib parajasti Tarbatus. No ja sellist imet tuleb ju kokkusaamisega tähistada 🙂 Suundusime Zavoodi, mis oli meeldivalt tühi. Kell oli… ee… umbes veerand kaheksa õhtul kah muidugi, aga see pole hetkel oluline 😛

Kuna ma reedese õhtu ja öö juba veetsin seal kergekujuliselt alkohoolides, siis täna enam ei viitsinud ja võtsin endale tassi teed. Ja siis võtsin veel ühe. Aga see teevesi tundus kuidagi kahtlane… Nuusutasime siis Liisaga seda ja jõudsime järeldusele, et lõhnab imelikult.

Nad olid just masinat puhastanud nimelt.

Mõne aasta eest oli ühel sõbrannal kah selline ebameeldiv juhus, et keedumasinas oli just katlakivieemaldit kasutatud ja polnud korralikult loputatud, mistõttu tal päris paha hakkas. Too lugu päädis erakorralise meditsiini hüvede tarbimisega (vähemalt Maarjamõisas ta käis, seda ma ei tea täpselt, kas temaga midagi seal tehti ka) ja mina igatahes nii lõpetada ei tahtnud. Läksin siis leti äärde ja palusin kena tütarlast, et äkki ta annaks mulle uue teevee, kuna käesolev oli veidikene liiga kahtlane.

Neiu valas mulle kohe teise tassi uue tulise vee ja nuusutas ise ka, enne kui anuma minu kätte ulatas. Avaldas arvamust, et ehk nüüd on korras. Läksin siis sellega lauda tagasi ning edasi järgnes ettevaatlik testimine nii minu kui Liisa poolt – kõigepealt tuli vett pingsalt uurida, siis nuusutada, omavahel selle üle arutleda, seejärel kordamööda lusikaga kuuma vett maitsta ja juurelda, kas on mingi kõrvalmaitse või ei… Lõpuks sai mul kopp ette ja ma kasutasin teepakikest ning tükksuhkrut sihtotstarbeliselt.

Tuvastasime vaatluse teel, et klaasist teetass paistab läbi ainult alumisest otsast, ülemine on kuidagi hägune 😀 Protseduurid, mida enne sooritasime tulise veega, leidsid kordamist ka valmis tee puhul. Ära ma ta igatahes jõin ja siiamaani pole imelik hakanud, vähemalt mitte rohkem kui tavaliselt.

Kuna jube uni tikkus peale, jõin ma edaspidi kokakoolat. Sidruniga. Millegipärast inimesed ei tahtnud uskuda, et ma tegelikult ei tegele Kuuba vabastamisega 😀 Mina seevastu jõudsin järeldusele, et mul on kontaktjoove, st endal promill puudus, aga tunne oli kuidagi vastupidine. Tore oli 🙂

Rullnokaga oli aga niisugune lugu, et oli vaja mul minna natukeseks värske õhu kätte, et seda läbi filtri imeda. Jutustasime siis Liisa-kullakesega Z ukse ees, kui vastava käigu juures pidas tänaval kinni mingisugune tumesinist värvi ront. Vahtralehega ja puha. Kuna me ei pööranud sellele suurepärasele sõidukile piisavalt tähelepanu (ma ei mäleta isegi, mis marki see oli, aga võis olla mingi vanem Volkswagen), siis tagurdas masin nii umbes meeter-poolteist, esiklaas rullus alla ning tekkinud avausest paiskus meieni mingisugune tümakas, idanaabrite keeles. Me muigasime ning ajasime omi jutte edasi.

Noormees vist solvus 🙂 Igatahes vilistas ta seepeale räigelt ketsi ning kuna me siis lõpuks ometi tema poole vaatasime, leidis ta, et on paras aeg minema sõita.

Oleks tahtnud talle öelda, et kulla kodanik, niiviisi küll nüüd naisi rebida ei saa 😀 Eriti, kui ise enne rebestustööd üldsegi uttu tõmmata.

Also – apparently we sent out strong rainbow vibes 😉 Meil oli igatahes väga äge jälgida seda härradekampa, kes lõpuks meie lauas maandus… Üks neist oli küll maru tüütu, aga teda ei olnud keeruline paika panna.

Igatahes oli üldkokkuvõttes väga lahe õhtu ^____^

Ja ma olen jubedalt väsinud, aga kuna ma endale päris palju koolat sisse kaanisin, on lähema poole tunni jooksul magamaminek küll võrdlemisi lootusetu ettevõtmine 😀 Energiline Roju on energiline. Ehk kella viieks hommikul ikka tuleb hr. Mati Une ja lööb mu oma liivakotiga oimetuks…

Responses

  1. :* it was indeed a wonderous evening

  2. ahsoo ja siis kui viitsid siis pane mu blogi endale rss feedi onju 😉 watermeloned.livejournal.com


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

