Posted by: rojukene | veebruar 24, 2010

Vihkanvihkanvihkan lund ja jääd!!!

Tulen mina siis koju kallil riigipüha hilisõhtul, olles eelnevalt malevas möllanud Tähtsate Asjadega (ja aidanud muuhulgas korrapidajal lippu maha võtta, st hoidsin jäisel pinnal redelit kinni) ja… avastan, et vabu parkimiskohti on täpselt null.

Mingid võõrad autod seisavad siin.

Maja ees on meil selline suuremat sorti muruplats, tegin selle ümber auringi. Vaatasin, et teisel pool on just nagu mingisugune mulk… Proovisin siis sinna parkida, kui järsku tuvastasin, et nüüd on kellad – istun klaasjää peal ja ratas käib rõõmsalt all lihtsalt ringi!

Nõksutamine ka ei aidanud.

Sinnapaika autot jätta ei saanud, nina oli lollakalt tee poole. Tuligi õige pea üks teine auto, kes tahtis mööda saada. Hüppasin siis oma masinast välja ja tegin õnnetut nägu, et kurat, kinni jäin! Teine sõiduk sülitas selle peale välja kaks noormeest, üks neist kamandas minu roolist eemale ja teine kukkus lükkama, koos suutsid nad mu õnnetu renoo jälle tee peale tagasi saada. Tänasin neid ja tagurdasin neil eest ära.

Eriliseks tänutäheks olin sunnitud ära võtma nende parkimiskoha.

Ma loodan, et neil on pikalt tegemist ja et aitab see, kui ma käin iga poole tunni tagant suitsul ning sellega seoses uurimas, kas ma saaks äkki ennast ikkagi kuhugi mujale manööverdada…

EDIT: Õiglus on jalule seatud, Rojumobiil on jälle oma õige koha peal 🙂

Responses

  1. egas lumi ja jää ole selles süüdi, et inimesed nahhaalselt teiste parkimskohti ära võtavad…
    aga kui see stuff kõik sulama hakkab, ühekorraga, siis saab küll alleaa

    • Tegelikult on küll, sest et kui nii pagana palju seda lund ja jääd ei oleks, oleks vähemalt 3-4 kohta meie maja jaoks juures.

    • M, mis mõttes “nahhaalselt”?

      Kujuta ette, et lähed kellelegi autoga külla. Maja juures on tühi parkimiskoht. Silti “ära pargi, minu oma” ei ole. Mis teed?
      a) pargid sinna ja käid külas ära?
      b) mõtled “äkki on kellegi oma” ja lähed koju tagasi?
      c) pargid kuhugi kaugemale?

      Niikuinii valid a), aga nahhaalsuseks sa seda siis ei nimeta.

      Üldiselt. Kui rojukene pole oma maja ümbrust puhtaks teinud, nii et lisaks iseendale ka külalistele parkimiseks kohti on – siis on ka oma mure, kui ise parkida ei saa.

      • Kuna elan 20+ aastat tagasi ehitatud paneelikas, on parkimiskohti nii ehk naa neetult vähe ette nähtud. Tol ajal lihtsalt ei olnud pooltki nii palju autosid kui praegu. Parkimine on siin aasta ringi tõsine probleem, aga praegused lumeolud võimendavad seda veelgi. Küll oleks lihtne, kui probleem ainult selles oleks, et mina käteta tropp olen, nagu mõned paistavad arvavat…

  2. Tegelikult on meditsiinilise probleemiga, nn “pöial keset pihku” sündroomiga. selistel inimestel pole füüsiliselt võimalik lumalabidat käes hoida, pöial segab.

  3. Jeerum, nüüd nüpeldatakse mind küll lumelabidatega surnuks nagu moslemimaades abielurikkujast naist ja röögitakse vahele “Paras! Paras!!!”

    *pööritab silmi*

    Palun saage, kallid inimesed, ikka aru, et küsimus pole isegi mitte selles, et ma ei oma ei lumelabidat ega kirkat (ning arvestades kohest töötuksjäämist on mul ka palju olulisemate asjade peale raha kulutada), vaid selles, et SEDA NEETUD LUND POLE MITTE KUHUGI PANNA. Kühveldaksin ühest parkimiskohast teise või? Kuradi kilplased, maivõi…

    Suurtähed on vajalikud dlja osobenno tupõh.


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

