Posted by: rojukene | veebruar 23, 2010

Ebasurnute rünnak

Ma olen järjekordselt hulluksminemise ääre peal. Seekord on põhjuseks elusloodus.

Mu toas elab Kärbes. Ta on selline… puuviljakärbse moodi, aga õige natukene suurem ja hallim. Samas liigitub ta ikka määratluse “tilluke” alla, pikkust paari millimeetri jagu, lennates häält ei tee. Juba tükimat aega elab ta minu toas ja mängib tüütut elukaaslast.

Mis tema juures siis nii imelikku on? Aga vaat see, et ma olen teda nüüdseks juba vähemalt kümme korda ära tapnud…

Ma olen veendunud, et see on üks ja seesama kärbes, kuna ma pole kunagi näinud, et neid kaks tükki korraga ringi lendaks. Iga kord, kui ma ta surnuks löön (korduvad katsed ninna- ja silmalennul ei ole lihtsalt andestatavad), läheb mõni minut mööda ja välja ilmub ei keegi muu kui minu vana sõber. Tiivuline Surematu Kaštšei!

Türi-Paide küll.

Ma ei saa aru ka, kust karutagumikust ta tuleb. Elutseb mu toataimede vahel? Lendab minuni läbi seinakontakti naabrite juurest, kuigi naabritega on minu personaalkuudil ühised ainult lagi ja põrand, kus kontakte pole? Ümbersünni igavene ratas paiskab ta ikka ja jälle minu tuppa, kuniks ta ükskord on suutnud mulle silmalendamise teel mingi kodeeritud teate teispoolsusest edastada??? Ma tõesti ei tea, aga ma litsusin ta just paar minutit tagasi järjekordselt laiaks. Nüüd ma lähen kiirelt magama, enne kui ta jälle tulla jõuab… kell on ikkagi veerand neli läbi juba, varsti on hommik.

Responses

  1. […] Ma ei tea, ilmselt imbuvad tõesti läbi aknaklaasi sisse nigu keravälk… Mul on varem ka surematu putuka keiss olnud, aga see vähemalt ei lutsutanud elumahlakesi välja Abiks polnud selle koha pealt ka eilne […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

