Posted by: rojukene | veebruar 10, 2010

See tuleb taas!!!

Roju sünnipäev nimelt 😉 Seekordne kannab siis juba numbrit 25. Et veerand sajandit mind liigselt murumadalaks ei pressiks, tuleb pidu teha. Ja pidu tuleb tänavu äge 😀 Glämm ja sädelus ruulivad, nagu ka vastava ajastu muusika! 😉

(Klikkides pilt paisub, nagu ikka.)

Oodatud on kõik mu sõbrad-tuttavad ja ka need, keda ma veel ei tunne, aga kellele sihukene teema hingelähedane on ja kes siin salaja mu blogi nillimas käivad 🙂

Sõpru-elukaaslasi võib vabalt kaasa võtta, ainult et andke mulle teada, palju teid tulemas on, siis ma umbes oskan arvestada. Lapsed oleks ehk kavalam selleks ajaks kellegi hoolde jätta… Ruum on suur ja õhtu alguses veel võrdlemisi jahe, nii et paljastav riietus ainult omal riisikol 😀 Suitsetamine käib siseõues ja alkoholi võtate ise kaasa, täpselt oma maitse ning janu järgi. Kingipakisoovid on siin, kui tahate mulle eriliselt rõõmu valmistada…

Õige fiilingu saavutamiseks soovitan enne pidu vaadata filme “Velvet Goldmine” ja “Rocky Horror Picture Show” 😉

***

NB! Kui selline peoteema tundub “rõve”, siis mida kuradit sa üldse siit blogist ja minust tahad?

Tõmba uttu!

Responses

  1. Ma tulen niikuinii, eks. Aga viimane kommentaar, st “NB! ja sellele järgnev” on uskumatult cool, olen poolt 🙂

    • Hiljem maid jagada on ju palju nõmedam 😛

  2. ma facebookis vajutasin küll kogemata “maybe” aga kardan, et ei saa tulla 😦 mõttes olen peoga!

    • No aga kui peaks ilmnema, et äkki ikka saad, siis oled igal juhul väga oodatud 🙂

      • kui juhtuvad asjalood muutuma, siis olen olemas 🙂

  3. Hmm. Tekkis suur kiusatus ja teisest küljest suur kadedus meeste peale, kes saavad palju glämmimalt krossdressida.

    • Noh, meestel on mõnes mõttes lihtsam jah, aga ega see ei ole ju kostümeerimisvõistlus… ma tahaks lihtsalt, et rahvas oleks sädelevalt riides, sõna otseses mõttes 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

