Posted by: rojukene | jaanuar 31, 2010

Jälle natuke kasutuid fakte

1. Kas sa said nime kellegi järgi?

Heh, heh… sisuliselt Kristuse, kuigi eesmärk omaette see kindlasti ei olnud.

2. Millal viimati nutsid?

Mõni aeg tagasi. Jõuetust vihast.

3. Kas sulle meeldib su käekiri?

See on… isikupärane. Olenevalt kirjutamise kiirusest vahel isegi loetav, kuigi otseselt kole ta kah ei ole.

4. Mis on su lemmiklõunasöök?

Hea, kui ma lõunaks hommikukohvi olen suutnud alla pigistada. Tavaliselt juhtub see pigem millalgi õhtupoolikul… aga kui mul on kõht tühi ja ma viitsin hommikul poodi minna, siis ma ostan pagariletist selle pikliku juustuga saia, lõikan pikuti pooleks ja topin sinna vahele sulajuustu, tomatit, keedumuna, tavalist juustu, törtsuke majoneesi ja maitseaineid. NII hea on. Koostisosad võivad suurelt jaolt varieeruda, aga sulajuust ja tomat peavad olema.

5. Kas sul on lapsi?

Bioloogilisi mitte. Kui hakata arvestama kõiki erinevaid sugupuid, mis kunagi koostatud, siis hulgim 🙂 Oli kunagi selline mood, ma figureerin paari vanakoolijutuka sugupuus, KL Tartu maleva omas ja ühe Tartu punkarite ja muidu karvaste omas ka. Võimalik, et veel mõnes, aga ma ei mäleta enam. Peresuhted olid keerulised, kuna pidevalt kippus nii minema, et kujunesid iseendale samal ajal onuks ja tütretütreks või midagi sarnast…

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?

Mõnes mõttes olen ma sotsiaalne failure, nii et ma jätkuvalt imestan, et mul nii mitu nii head sõpra on 🙂 Aga ma arvan küll, et ma saaksin endaga väga hästi läbi. Kui ma just mingisugune tropp ei oleks. Maakera sees on teine maakera, mis on suurem kui see väline maakera…

7. Kas oled tihti sarkastiline?

Kui te olete kogu selles blogis kirjutatavat teksti puhta kullana võtnud, on mul teist siiralt kahju.

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?

Novembris 2009 kirjutatud postitused peaksid sellele küsimusele päris kenasti vastama.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?

Tõenäoliselt mitte, kukkumise eest nii palju raha maksta tundub kuidagi totter. Kui keegi selle mulle kingiks, võiks ju küll… aga otsest vajadust selle järele ei tunne. Et peaks endale või kellelegi teisele tõestama, et vahi, ma julgen!

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?

Kunagi eelteismelisena ma sõin maisihelbeid kohusetundlikult 5 aastat järjest IGAL HOMMIKUL, sest mulle väideti, et nii on tervislik ja et ma pean. Nüüd ma võin korra aastas juba ehk tillukese paki osta ja natuke neid kuivalt närida, ilma et halb hakkaks.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?

No eks te proovige põlvini paksust nahast nöörsaapaid niisama jalast kätte saada! Noa kasutamine ei ole lubatud ja lukku neil ei ole. Üldiselt on nii, et kui ma paelad kinni seon, võtan ma nad ka alati lahti. Ei näe põhjust oma saapaid mõttetult venitada.

12. Kas pead end tugevaks?

Roju ongi ju tank, kas te siis veel ei tea?

13. Milline on su lemmikjäätis?

Selline, mis on pehme, aga ei tilgu.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?

Nina ja juukseid.

15. Roosa või punane?

Punane.

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?

See, et ma üsna sageli väga korduvalt samasse ämbrisse astun, sealjuures teadlikult.

17. Mida igatsed kõige rohkem?

Vat ei ütle.

18. Millise asja ostsid endale viimati?

Paar pakki mentooliga suitsu 🙂 Kui küsimuses on mõeldud veidi kallimaid objekte, siis Sebastiani, imetillukese juhtmekerijaga hiire, USB-hubi ning ilusa musta seljakoti, et Sebastiani jalutama saaks viia.

19. Mida hetkel igatsed?

Et mu kole peavalu ära läheks. Et mul kõik vajalikud asjad tehtud oleks (lootusetult hilja, aga ma punnitan veel). To have my obsession become reality.

20. Mida viimati sõid?

Pannikartuleid ja praemuna + tass kohvi koore ja suhkruga.

21. Mida hetkel kuulad?

Tiamat – I Am In Love With Myself

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?

Ma oleksin hoopis veinipunane akrüülvärv, mitte rasvakriit.

23. Lemmiklõhn?

Uue asja lõhn – olgu selleks siis uus raamat või värskelt karbist välja võetud sülearvuti (eile nuusutasin ja ohkasin mõnust). Naha lõhn (seda nii teatud inimeste kui ka näiteks paksust nahast tagide puhul). Kirsitubaka lõhn, kui piipu teha. Ebajasmiinipõõsasse võin end ka pooleks tunniks unustada, kui see õitseb.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?

Taaviga.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?

See küsimus on nii mööda kui mööda… piljardit olen siiski nõus vaatama.

26. Su juuksevärv?

Päris õige toon on kartulikoorest jupp maad tumedam, hetkel olen must sinise/punase helgiga, olenevalt nurgast ja valgusest.

27. Su silmade värv?

Normaaloludes rohelised, halva tujuga hallid, eriti hea olemise juures peaaegu kollased. Üks pupill on teisest suurem, aga paraku mitte nii palju kui Bowie’l ehk siis värviefekti ei anna 🙂 Komplimente olen saanud igatahes lademes.

28. Kas kannad kontaktläätsi?

Kui ma tahan päikeseprille pähe panna, siis jah, muud ei jää üle. Värvilised läätsed ruulivad ka, eriti kui üks silm on punane ja teine valge 😉 Peakski millalgi varsti endale uued läätsed hankima, otsas on. Ja kui raha üle jääb (naerukoht), võib mõelda ka järgmisete värviliste peale…

29. Lemmiktoit?

Midagi India köögist ja kanaga. Juustu võin süüa nõrkemiseni või kuni otsa saab.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?

Olenevalt tujust. Pigem õnneliku lõpuga, õudust on niigi igal pool liiga palju.

31. Mis filmi viimati vaatasid?

Velvet Goldmine“. Varsti vaatan ilmselt jälle.

32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?

Tõenäoliselt batikatehnikas värvitud T-särki, toonideks on oliiv ja tagasihoidlik rohekaskollane.

33. Suvi või talv?

Praegu tahaks kõigest hingest suve. Autojuhina ei hinda eriti seda pendeldamist “lumepuder” vs “kiilasjää”. Tegelikult oli talv kunagi mu absoluutne lemmikaastaaeg, just selline lumine ja ilus. Aga siis ma ei olnud veel autojuht ja mul oli päriselt aega seda nautimas käia. Hetkel räägib minus kibedus, et mul ei ole selleks tänavu veel eriti võimalust olnud, kui just mitte arvestada 20-minutilist kulgemist uusaastaööl Rokiklubist T. juurde.

34. Kallistused või suudlused?

Siga või kägu? Kõike ja rohkem, loomulikult. Oleneb, kelle käest, seda ka…

35. Lemmikmagustoit?

Öhm. Ei ole eriline magusafänn. Trehvi soe potikook jättis küll elamuse eelmisel aastal, aga ega ma pole seda rohkem vahepeal söönud kah 🙂

36. Mis raamatut hetkel loed?

A Leg To Stand On“, Oliver Sacks. Maali laenas, väga huvitav on. Lisaks on mul iidamast-aadamast pooleli veel umbes 8 raamatut, aga seda lugesin täna öösel ka natuke. 

37. Mida su hiirematt kujutab?

12 eri poosis kassi. Maru kulunud on juba, varsti peaks uue hankima…

38. Mida viimati telekast vaatasid?

Ma ei vaata kodus telekat, ainult külas olles… Viimane kord oli vist siis, kui me olime Birxuga uue aasta saabumist söögiorgiaga tähistanud ja siis tuli mingi saade, kus toitumisspetsialistid olid valesti söövate inimeste peale kurjad.

39. Lemmikheli?

Paksust nahast tagi krudin (leather jackets ARE the next best thing since sliced bread… actually – loads better, to be honest). Mõne inimese hääletämber on ka selline, et seda võiks lõputult kuulata. Üldiselt on mul kuulmine võrdlemisi vähetähtis meel, nii et rohkem ei tulegi kohe pähe.

40. Rolling Stones või The Beatles?

Rolling Stones.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?

Ma ei “käi puhkamas”. Puhkuse ajal on mul tavaliselt Eestiski piisavalt tegemist, et mitte tahta kuhugi mujale tormata. Külas olen käinud küll, Iirimaast kaugemale pole veel sattunud.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?

Jaa, ma oskan ennast täiesti ohutute asjadega hämmastavalt korralikult vigastada. Ma olen räme tropimagnet, ise selleks midagi tegemata. Veel tõmban ma ligi hulle, suitsiidikuid ja kaitseväelasi sama efektiivselt nagu sitt kärbseid. Minuga juhtub kogu aeg midagi imelikku, kahjuks on see suurelt jaolt ebameeldiv. Ma olen täiesti geniaalne asjade kaotaja – proovige ise midagi tikutopsisuurust paljale parketile pillata ning järgmine pooltund veeta seda otsides ja mitte leides (ei, silmad ei olnud kinni). Massaaž tuleb hästi välja ning mõned asjad veel.

43. Kus sa sündisid?

Tartus.

44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?

Kas see küsimus on nüüd sarjast “Kas teadsid, et inimene ei ole võimeline keelega oma küünarnukki puudutama?”, et kõik kukuvad proovima?

45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?

Eile õhtul. Või noh, ma olin teda varem ka näinud, aga polnud tutvunud, ja ootasingi, et uuesti kohtuks. Osutus teatavaks pettumuseks.

46. Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?

Eks päris paljusid ole nähtud ka ning mõnega on see veel plaanis. Siinkohal võin ära märkida, et keegi pealinnast peaks mind näha tahtma, aga Tartusse ei satu, siis 13.02 olen ma Loll-linnas Rockstarsis BFTV-l täiesti olemas.

47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?

Eelistan blogisid internetis lugeda.

48. Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?

Aga kes ütles, et see järgmine üldse tuleb?

49. Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?

D&D terminites – level 80 lawful evil half-elf cleric (Hextor worshipper)? Ei, see lvl 80 ei olnud näpuviga.

50. Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?

Kõik teevad niisamagi neid, ei hakka ka mina kedagi koormama.

Räägi mulle midagi...

Kategooriad

