Posted by: rojukene | jaanuar 26, 2010

Kuulame neid laule jälle

Krõõt on süüdi. Mul on küll kuri tunne, et ma olen seda meemi juba kunagi varem vähemalt 2x teinud, aga mis siis…

Directions:
1. Put your iPod, iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.

IF SOMEONE SAYS “IS THIS OKAY” YOU SAY?
Rocky Horror Picture Show – ‘Science Fiction/Double Feature (Reprise)
(hm, see laul annab vastavale klüsimusele küll huvitava varjundi…)

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Melissa Etheridge – ‘Come On Out Tonight
(irw, olen jah kuidagi seltskonda ihalev viimasel ajal)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
The Offspring – ‘Mota
(lugu on hea, soovitan kuulata, though I’m not too fond of doing junkies…)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Nightwish – ‘Fantasmic part III
(errr… no, not really)

WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
Vennaskond – ‘Moonid
(“Oh moonid, moonid, mu armastatud lilled, te verevärvi ja surmakarva õied…”)

WHAT IS YOUR MOTTO?
Hammerfall – ‘Angel Of Mercy
(väga diip…)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Untsakad – ‘Kuldne õhtupäike
(*SNORT* päiksekiirekeseks kutsutakse mind vahel küll, jah… ainult et see nõretab sarkasmist xD Kuigi eks siin ole tõlgendusvõimalusi veel muidugi, sest laul räägib umbes miljonist eri asjast, mis kõik kuuluvad ühte tervikusse – selles mõttes on jutt jumala õige 🙂 )

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Elvenking – ‘The Wanderer
(“Laid on the pale scythe of the Moon / I play with stars around me / The elvendom is now calling out my name” – yeah, naturally that’s the way my parents see me, suuuuuure… =______=)

WHAT DO YOU THINK ABOUT MOST OFTEN?
Manowar ‘Ride The Dragon
(yeah, I do tend to daydream a lot lately… though perhaps it’s a different dragon I dream of riding on…)

WHAT IS 2 + 2?
Purcell: Music for the Funeral of Queen Mary, Z 860 – 2. Man That Is Born Of A Woman’
(WTF, siuke asi juutuubis???)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND(S)?
Vennaskond – ‘No Feelings
(“Seen you in the mirror when the story began / and I fell in love with you I love yer mortal sin / Your brains are locked away but I love your company / I only ever leave you when you got no money” – not really xD Kuna Vennaskonna varianti ei ole YT-s, linkisin originaali peale.)

WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
Pööloy Gläänz – ‘Kuuigatsus
(hihii, mõneti küll… aga see lugu on ka niisama lihtsalt SUPER, ma jumaldan seda juba viimased… ee… 10 aastat? “Võib-olla on see hullus, võib-olla olen haige, võib-olla on see nõtrus, võib-olla on kõik vale?” Mmm… polegi ammu PG laivil käinud, kuigi eks neid ole ka siin blogis kajastatud, jajahh…)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Celesty – ‘Power of Stones
(“You can do nothing to me, I’m the lord can’t you see” – höhh höhh 😀 Aga lugu on väga eepiline… so is my life, I guess)

WHAT DO YOU WANT TO DO WHEN YOU GROW UP?
Dagö – ‘Möödakarvapai
(“Teekond on kiidetud / eilne on niidetud / stangedel riputet / plakatid sellest, et / see mis on ees, on nii pehme ja lai” – mis iganes see olema saab, on tegu õige asjaga… ja ilmselgelt ei jää ma eluks ajaks sama asja tegema)

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Sonata Arctica – ‘Kingdom For A Heart
(“Now I know I will never love you / I’m a man without a heart, I’m not allowed to feel human feelings / I’m king of the land, I’m ruler of seas / I’d give it away in a moment /…/  I’d give it all for her heart” – IRW, kas see tähendab, et mina leian eelpoolmainit’ kadunud organi üles vä? 8D)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTERESTS:
KISS – ‘Calling Dr. Love
(AHAHAHAH, MUL ON NAERUKRAMP PRAEGU!!! XD “They call me Dr. Love…”)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Crematory – ‘Revolution
(“This reign of fear built of not ending empty promises / strange liars old betrayers because they’ve failed the aim / there is just one world we live in – justify the revolution” – jep, neis ridades on see sees…)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Nightwish – ‘Walking In The Air
(wouldn’t be a secret if I told you, would it?)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Zetod – ‘Lamba tapminõ’
(irw, lugege siit ise välja, mis te tahate, mina ka ei ütle 😀 )

Ma olen veendunud, et mu Rhythmboxil on omad tujud. Täna on näiteks üsna metalline valik, siia ei sattunud ühtegi jaapani lugu või industriaali, aga pauermetalit on sitaks, hmm…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

