Posted by: rojukene | jaanuar 24, 2010

Mälutest

Jospel ilmutab mu mineviku suhtes ebatervet uudishimu. Kardetavasti olen sunnitud pettumuse valmistama, aga no krt, ta peaks teadma ju küll, misuke mu mälu on…

Vasta küsimustele ja anna teatepulk meemi näol edasi neljale (4) inimesele.  On soovitav neile, kellele meemi edasi annad, blogisse teatada.

Kopeeri küsimused ja vasta oma blogis.

Meemi võib ka ilma teatepulgata teha, kopeeri julgesti ja räägi kõik ära :)

Kirjuta, kus olid Sina kui…

1. esimene inimene astus kuule 21.7.1969

Ee… ei olnudki kuskil.

2. John Lennon mõrvati 8.12.1980

Vt. eelmist vastust.

3. toimus Tšernobõli aatomielektrijaamas plahvatus 26.4.1986

Kodus olin, ma arvan. Kus see aastane laps siis veel olema peaks…

4. Balti kett 23.8.1989

Tõenäoliselt maal vanaisa juures.. ei mäleta, ketti mind igatahes ei võetud/pandud.

5. Estonia uppus 28.9.1994

Ei mäleta, ju ma viksilt koolis käisin ja kuna tegu oli üsna öise asjaga, siis magasin oma voodis.

6. Diana suri 31.8.1997

Ömm.. valmistusin minema 7. klassi. Ei tõmmanud eriti mõte sellest, et jee, jälle saab koolivägivalda kogeda. Dianast oli mul võrdlemisi poogen, ei näe põhjust ahhetada ja ohhetada ja käsi kokku lüüa, hoiaks pilgu parem nende peal, kes mulle lähemal. Üldiselt – ei mäleta.

7. saabus aasta 2000

Ei mäleta, aga põhimõtteliselt on kaks varianti – ma olin kas Tartus või siis Viljandis… Irismusi, mis aasta see oli, kui me seal järvejääle küünlad panime ja aastat jutukatüüpide seltsis vahetasime?

8. toimus terroriakt World Trade Centerile  11.9.2001

IRW, esimene küsimus, millele ma päriselt oskan vastata. Astusin mina sisse legendaarsesse Müllerimajja ning telekas mängisid väljamaa uudised ja rahvas vahtis telepurki, nii et silm punnis.

9. Michael Jackson suri 25.6.2009

Noup, ei mäleta. Suhteliselt suva jällegi.

10. milline uudis jäi meelde eilsest päevast või mida tegid eile?

Nohh… ma tahtsin eile hullult sõpsidega õue minna, aga sellega oli igavene ikaldus ja tagatipuks selgus täna, et Z olla ka eile õhtul kinni olnud. Läksin siis Maali ja Taavi juurde, kuhu laekus ka Mari H. ning õhtu edenedes mängisime Aliast. Stiilinäide:

Roju: sealt saab taimi, kui kellelgi on näiteks sünnipäev
Taavi: …puukool???

Lillepood oli hoopis 😀

No ja siis ma rabasin Maali magnetid ja kukkusin neid maniakaalselt külmiku ukse peal sorteerima. Üsna teraapiline tegevus, peab märkima. Hoidsin end siiski tagasi ja piirdusin vaid sõnade rühmitamisega ning ei hakanud rühmasisest alfabeetilist järjestust taga ajama…

Täna koorus muide paar sellist rida välja:

Ma tahan ka selliseid...

Mu sünnipäev on kuu aja pärast, netist saab neid tellida… *blinks innocently*

Aga kuna Taavi hädaldas eile, et tema ei ole mitte kunagi ühtki meemi saanud, siis palun, Taavi – saadan selle Sulle edasi, ainuisikuliselt! 😀

Responses

  1. Tänud meemi eest 🙂 ! Ikkagi minu elu esimene meem 😛

    • Ja et oleks tehtud! 😉

  2. eeei

    99 vs 00 olin 100 km gruusia piirist.

    • Ma hakkasin ise ka mõtlema, et see Viljandi-värk oli hiljem kunagi. Sel juhul pole mul aimugi, mis ma sel aastavahetusel tegin… ilmselt istusin kodus. Vist. Ei tea…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

