Posted by: rojukene | jaanuar 21, 2010

Kuidas ma naeru kätte peaaegu ära lämbusin

On olemas selline tore lehekülg nagu Fuck My Life. Ma ikka jälgin seda iga päev, enamik postitusi on mõttetu hala teemal “omg, mu tüdruk/kutt tegi mulle nii ja naa” või “ma armastan teda ja tema suudles tollega minu nähes” või “ihsand, ma peeretasin töö juures täna” ja üleüldse buu-huu-huu, mu elu on nüüd igavesest ajast igavesti rikutud. Mõnikord on seal muidugi ka päris jõhkraid keisse, et tõesti tunned inimesele südamest kaasa. Huvitaval kombel on lehekülje algsest eesmärgist (naerame lollakate inimeste üle) saanud midagi enamat – inimesed saavad hääletada, kas postitaja elu on tõesti omadega pekkis või on ta ise rämedalt süüdi, et nii läks. Sealt kommentaariumist leiab teinekord päris huvitavat lugemist, eriti sihukeste halli-tooni-teemade puhul…

Aga praegu lugesin ma just eriti head postituse ja kommentaari kombinatsiooni:

Today, I decided to treat my yeast infection over the counter to avoid going to the doctor. Too bad I didn’t read the directions. Now I have to go to the doctor to get the tip of the applicator removed. FML

I agree, your life sucks (232) – you totally deserved it (1644)

On 01/20/2010 at 1:21pm – health – by Anonymous (woman) – United States (Georgia)

Kommentaar:

Your vagina must be huge if you’ve been given directions.
Most people just get instructions.

#20 – On 01/20/2010 at 5:57pm by FernandoTorres

*pühib pisaraid*

Üks teemasse video ka:

Ja üleüldse, ma tegin endale kingisoovinimekirja. See kindlasti täieneb aja jooksul, aga need asjad tulid mulle esimesena pähe 🙂

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

