Posted by: rojukene | jaanuar 16, 2010

Epic fail

[23:15:13] Roju {there is only me} says:
tahaks endale atsetüülkoliini süstida… see on see virgatsaine, mis reguleerib mälu, õppimist ja ärkvelolekut D; ainult et süstimine ei aitaks ilmselt, kuna virgatsained liiguvad ainult närvirakke pidi
[23:16:22] Roju {there is only me} says:
no wait. ma just mõtlesin natuke järele selle üle, mis ma just praegu ütlesin. ma olen ilmselgelt ennast idioodiks õppinud
[23:16:37] Roju {there is only me} says:
*läheb häbeneb nurgas*
[23:17:36] Roju {there is only me} says:
samal ajal mõtlesin seda, et virgatsained ja hormoonid ei ole sama, sest esimesed liiguvad mööda neuroneid ja teised on vereringes, kui see mu lollust vähendab kuidagi 🙂
[23:18:09] Roju {there is only me} says:
aga jah, ofkoors süstimine aitaks, kuidas mu arust siis valuvaigistid toimivad, arumaeitaipa
[23:18:29] Roju {there is only me} says:
roju teh fail

Responses

  1. B12 vitamiin pidi ka hea olema.

    • Ma arvan, et ka natuke rohkem und kui nädalate viisi maksimaalselt 6 tundi ööpäevas ei teeks paha, olgugi et introvertide puhul pidi unedeprivatsioon sooritust parandama 🙂

  2. Noh, nagu ma aru saan, B12 võttes võid sellest 6 tunnist unest suu puhtaks pühkida.

    • Hmm… kiusatusttekitav, vägagi…


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

