Posted by: rojukene | detsember 28, 2009

Tagasivaade aastale 2009

Ülesanne: pane kirja selle aasta iga kuu esimese avaliku postituse esimene lause (testid ja memed ei loe, arusaadavuse huvides panin lause ette ka sissekande pealkirja).

Jaanuar: SNAFU, SSDD
Melanhoolia tuli kallale ja Winamp viskas väga õige (või kui natuke teise nurga alt vaadata, siis väga, väga vale) loo ette.

Veebruar: Do not want
Aeg-ajalt saab halada, et kõik oleks nagu korras, aga kuidagi halb on olla.

Märts: Sometimes it REALLY sucks to be me
Eelmises postituses kirjeldasin ma oma tänast päevaplaani, eks ole.

Aprill: Kiirekiirekiire…
…ja ma olen jälle haige 😦

Mai: Ma vist olen siin juba olnud…
Viimasel ajal tuleb kuidagi sageli ette situatsiooni, et õhtul hilja tekib vastupandamatu tung õue mängima minna, mis aga päädib sellega, et mõne meessoost sõbra juures on vaja üks või teine hää film ära vaadata.

Juuni: Telefonisaaga
Ma olen tegelikult peaaegu täitsa elus! 😀

Juuli: 1 Sepultura pilet üle!
Selgus, et mu vend ikkagi ei saa kontserdile minna.

August: Lootusetu juhtum
Ostsin paar päeva tagasi toreda matkakomplekti.

September: Naiskodukaitse kutsub metsa!
Pühapäeval, 13. septembril on võimalus tutvuda Naiskodukaitse tegevusega.

Oktoober: Kõik sureb jälle ära
Laupäeval käisin pildimasinaga Toomemäel uitamas.

November: Kuidas ma ime läbi ellu jäin
Nagu pikaajalisemad lugejad võib-olla mäletavad, on mul Võrus korter, mida ma tahan üürile anda.

Detsember: Käes! MINU OMA!!!
Lõpuks ometi, pärast pikki ja piinarikkaid heitlusi, on mul Oma Kodu!!! 8D

Eelmise aasta vastav postitus on sihukene.

Üldiselt ma väga loodan, et 2010 tuleb parem kui 2009. Ma olen põhimõtteliselt kogu aeg tänavu haige olnud, äärepealt autoõnnetuses surma saanud ja ema kah ära tapnud selle käigus, raha pole mul juba umbes pool aastat olnud (ehk siis kõik, mis tuleb, kaob kohe Ettenägematute Kulude katteks) ja mandlioperatsioonist paranemine oli kah omajagu rõve. Positiivse poole pealt ehk see, et ma ostsin Oma Kodu, kuid rõõmu saan ma sellest nii ehk naa alles järgmisel aastal tundma. Eks eelmise aasta detsembris loetud horoskoobid ennustasidki mulle põhimõtteliselt harjumatult palju surma ja hävingut, aga ma ei eeldanud, et see tõeks osutub 😛 2010 kohta on prognoosid igatahes paremad.

Ah jaa, Stiili & Anne jaanuarikuises numbris on ka yours truly käest paar lauset palutud ja ära trükitud, nii et ma olen jälle kümme korda kuulsam siis 😛

Responses

  1. haaa 😀 aga enne kaks tundi naine ikka olid? :D:D:D

    • Ma olen isegi rohkem kui kaks tundi naine olnud 😛 Ma võin kolm tundi mees kah olla, kui tahad, mul on vastav atribuutika olemas 😀 😀

  2. […] Aasta eest olid lood sihukesed. […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

