Posted by: rojukene | detsember 24, 2009

Jõuluime

Ma ei saa sellest blogimata jätta. Tegu on lihtsalt uskumatu sündmusega. Nimelt: mitte iga tüüp, kes Z-s su lauda istub, pole idioot! Me Ritaga ei jõudnud täna ära imestada, kui meie seltsi sadas kaks noormeest. Üks neist võttis pehmelt öeldes feiliva suhtlustaktika, mistõttu me teda 95% ajast ignoreerisime, aga teine oli noor sotsioloog. Ja hoolimata ikka päris mitmest õllest rääkis ta väga asjalikku juttu. Mis siis veel saab, kui tüüp kaine on? 😀 Ilmselt kuula vaid, suu ammuli, ja nooguta agaralt kaasa 😀

Joomisest rääkides – ma saatsin kahepäevase hilinemisega lõpuks ikkagi ära oma eksperimentaalpsühholoogia eksamitöö, milleks oli eksperimendiplaan ning teemaks valisin küsimuse, kas on olemas selline nähtus nagu “ilusaks joomine” ning mis seda põhjustab. Enne, kui hakkate end katseisikuteks pakkuma – ei, ma paraku ei vii seda päriselt läbi, kui keegi seda projekti just rahastada ei soovi 8) Aga ma olen raskelt rahul, et ma selle ikkagi valmis sain. Kümnendale leheküljele jõudsin oma tekstiga ikka välja ning vahepeal oli tunne, et ma ei saa seda mitte iialgi valmis… Ah jaa, grupipsühholoogia tähtaeg oli esmaspäeval kell 14.00 ja punkt sel kellaajal ma oma töö ka teele panin 😛

Ja kuna kell on hetkel kohe veerand viis hommikul, siis üks totally unrelated, aga lihtsalt eriti tore klipp ka:

Aga nüüd vasakule ära. Rojumobiil on vaja homme piisavalt varakult linnast kätte saada, et sellega ehituspoodi sõita ja krohvi, Macroflexi ja kes teab, mida veel hankida. Kui keegi teab, võib mulle helistada ja öelda 😀

rahastada
Räägi mulle midagi...

Kategooriad

