Posted by: rojukene | detsember 2, 2009

Käes! MINU OMA!!!

Lõpuks ometi, pärast pikki ja piinarikkaid heitlusi, on mul Oma Kodu!!! 8D

*tantsib võidutantsu*

Ma võib-olla kunagi kirjutan ka sellest, kui kuradi keeruline on praegusel ajal tegelikult kinnisvara soetada. Aga hetkel ma ei viitsi mõelda ebameeldivatele asjadele, vaid patsutan Oma Kodu võtmeid, mille küljes ripub kinnisvarabüroo poolt kingitud võtmehoidja/pudeliavaja ning õhkan õnnelikult. Mulle nii sobilikult on mu uus kodu Lootuse tänava tupikus ehk siis at the end of all hope xD Mul on seal väike aialapp (see vajab küll suurest hunnikust puidusodist puhastamist, aga ikkagi!) ja ma saan toas grilli teha 😀 I shit you not – ahju sees on õõnsus, millesse paigutub restikene ja mulgu tagaseinas on olemas augud varraste toetamiseks 🙂 Korteriga tuli kaasa muuhulgas ka õhupüss (pluss varusihik, selle komplekti seisukord jääb ilmselt veel tükiks ajaks teadmata, sest ma ei viitsi spetsiaalselt kuhugi sõita, et laskmist proovida), selle soetamist olen ma juba ammu plaaninud 😛 Köögikapist leidsin ka mingi iidse kumminuia, selle peale jooksis küll juhe veidi kokku 😀 Igatpidi hirmkiire on muidugi, aga mingil hetkel peaks sinna ettevaatlikult kütma minema. Ahi on kaks aastat külmalt seisnud ja ämblikuvõrke kogunud ning ilmselt pole ta just kõige paremas olukorras, aga peaks ikka töötama. Ja hoolimata sellest, et korterit pole vahepeal köetud, on seal sees ka praeguse sita suusailmaga 14 kraadi 🙂

Soolaleivale veel niipea tulla ei saa, enne pean ma sinna WC ja dušinurga ehitama ja juhtmestiku välja vahetama ja üleüldse siseviimistlust tegema. Aga küll ma siis annan teada selle momendi, millest alates me Jyrkaga teid külla ootama hakkame 🙂

Kukupai tahab teada, missugused on minu pühadesoovid. Kuna üks mu helesinine unistus on nüüd poolenisti täitunud (ei ole küll veel päris oma maja aiaga, on 2-toaline korter lapikesega, aga mu meelest on ka see alguse kohta ikka väga super), siis ei oskagi kohe enam siia otsa veel midagi tahta. Kolm soovi punnitasin siiski välja ning ma soovin, et:

  1. võimalikult paljud sõbrad-tuttavad tunnetaksid endas ootamatult kihku tegeleda remonditöödega ning suunaksid vastava kire rahuldamise minu uude koju, tulles mulle appi seda vuntsima 8)
  2. mul oleks aega piparkooke vormida ja glasuurida, sest see on lihtsalt nii tore…
  3. saaks otsa mind pool aastat jälitanud servapidi juba üleloomulik ebaõnn ning draamad asenduksid tõeliselt positiivsete emotsioonidega. Ootan!

Pühadesoove võiksid jagada ka Krõõt, Liis ja Birx 🙂

*vasakule ära referaati vehkima*

Responses

  1. Oooooiiii, palju õnneee!!! 😀 See kant ja kaks tuba ja ahiküte ja aialapp… no täielik unelm ju. Ning kuna eraomand on püha ja seda tuleb hingehinnaga kaitsta, siis küll need püssid-nuiadki ära kuluvad. 😉

    • Adehh-adehh, seal on veel sitaks tööd muidugi, enne kui unelm saabub 🙂

      (Kui appi tahad tulla, siis ma ei pane üldse kätt ette :P)

      • Üü, ma olen kick-ass tapeedipanija… vähemalt ma ise arvan nii. 😀 Värvida oskan ka ja, igast asju tegelt. 😉 Mida su siseviimistlus endast üldse kujutab?

      • Esialgu tuleb seal seintelt kõik maha kiskuda ja vaadata, mis selle kõige all on. Ma arvan, et need seinad ei ole piisavalt sirged, et värvitud pind kena jääks, a mine tea… Juhtmestik tuleb kah niikuinii ära vahetada, selleks on mul juba orjatööjõud olemas 🙂 Aknaraamid võiks vast üle värvida ja osale mööblist vähe värskema välimuse anda. Mul on selliste asjade koha pealt muide jõle hea mälu, eks ma siis tuletan Su kergekäeliselt visatud kommentaari Sulle ühel hetkel meelde 😉

        Vastutasuks saad kindlasti endale juurde huvitavaid tuttavaid ja kui käsi ära väsib, võib ju ahjus grilli teha, höhöö! (Ei, ma ei saa sellest niipea üle, et sihhhuke asi on olemas :D)

      • Mul tuli selline remondiisu peale praegu! Eriti mingis huvitavas vanas korteris. Oh boy-oh boy! Jah, elektrist tasub mind nii eemale hoida, kui inimlikult võimalik (teine linnaserv on päris hea lahendus), aga kõik see kiskumine ja värvimine ja mööblikohendamine on nagu mõnuuuuussss!!!

      • OK, you’re on! 😉
        Annan teada, kui mölluks läheb. Sel nädalal veel mitte, nädala sees kiire ja nv-l päälinna korraks.

      • Wuhuu! 😀

      • Aa, karju mulle orksi siis, kui käsi tolmuseks/pahtliseks/liimiseks/värviseks saab teha! 😀

      • Jees-jees, teeme nii! 🙂

  2. hahaaa… ma olen nõus piparkookide juures abikäsi olema :D:D:D (meenutades eelmist aastat) 😀

    • See oli äge jah ^___^

  3. see on nüüd küll äge uudis 🙂
    no ma aitan Su soovide täitumiseks pöialt pidada, kord peab ju vedama ka hakkama…

  4. Õnnitlused ka minu poolt sulle, pisike kapitalist siuke! Ja ootan siis avalikku remondigraafikut siia koos kutsega kõigile karvastele ja sulelistele:)

    • Heheh, avalikku remondigraafikut on veits keeruline teha muidugi, kuna mul endalgi pole alati aimu, millal mul täpselt aega asjaga tegeleda on 😀 Aga ma võin alati blogisse panna suure hoiatuse, et sel ja sel kuupäeval käib mu uues kodus niisuguse ja naasuguse olemusega tuuseldamine, eks siis saavad abipakkujad kontakti võtta 😉

  5. RÕÕM!

  6. […] Roju tahtis teada, mis mu pühadesoovid on. […]

  7. Juuhuuu! Kuhjade kaupa õnnitlusi, omakandi tüdruk! 🙂

    Mis kõveratesse seintesse puutub, siis kõveramad kui mu eelmise üürika köögis nad ometi olla ei saa; lihtsalt idee mõttes: mina lahendasin asja nii, et tõmbasin seina valge lateksiga üle, siis võtsin pudeli oranži värvitoonimisvahendit (siuke püdel mögin, kirjade järgi sai puhtal kujul ka kasutada) ja karedamat sorti saunašvammi, lasin aga pudelist törtsu švammile ja tupsutasin/nühkisin valgele seinale laiali. Jäi piisavalt ebaühtlane, et seina ebaühtlust ära varjata – nojaa, ise nimetasin pinda uhkelt “marmorjaks”, kuidas objektiivsele vaatlejale paistis, ei tea, hehe. Ise olin küll ilgelt rahul.

    Ega ma’nd end kuldkäpaks pea, aga kui talgulisi vaja, olen ikka kah käpp.

    • Ma arvan, et seal tuleb kõigepealt lihtsalt tapeet maha tõmmata ning vaadata, palju krohvi selle peale alla kukub. Ja seejärel ilmselt kipsplaat seina lüüa, kõige lihtsam ja kiirem lahendus. Kunagi hiljem on alati võimalik see plaat jälle maha kiskuda ja korralikult kõik seinad üle krohvida, aga praegu ma ei näe seda aega ja viitsimist. Kipsplaadi saab ka kerge vaevaga üle värvida, ei pea tapeediga mässama 🙂 Ja talgumisega on nii, et eks ma annan siinsamas teada, millal abikäsi vaja on, ning need, kes saavad ja tahavad, tulevad appi 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

