Posted by: rojukene | november 26, 2009

Totally uncool

Pärast mandlioppi lubati mulle raudset tervist ja ilusat elu. Noh, tuleb välja, et sellega peab natukene kannatust varuma. Igatahes – nädal aega saigi mu kurk olla ilma valutamata, nüüd piinab see mind jälle juba kolmandat päeva 😦 Nagu sellest veel vähe oleks, lõi öösel kurguvalu ka kõrva edasi. Nüüd on nii, et iga kord, kui ma neelatan, taob keegi mulle naela vasakusse kuulmeauku. Palavikku praegu ei ole, vahepeal jälle on… ja minust jääb A. le Coqi fänniüritus kah vist väisamata täna. Kui just imet ei juhtu ja ma õhtuks ennast oluliselt paremini ei tunne.

Ja ma värisen ühe kõne ootuses. Et kas läheb homme õnneks või läheb õnneks natuke kauema aja pärast kui homme või kukub kõik persse (jälle). Närvid on läbi nagu politseikoeral ja idiootsust on igapäevaelus rohkem kui mulle meeldiks.

Ja MSN ajab ka närvi – nad seal MicroSoftis on leidnud, et custom nickname on midagi täiesti ebavajalikku, las olla ikka see nimi, mis Live Space‘is kirjas on. Tramaivõi! Vähemalt panin LS-s oma nimeks Roju, et ma ei peaks iga kord ataki äärel olema, kui messaris mu passinimi ilmub. Nimel pole iseenesest väga vigagi, aga ma südamepõhjast jälestan, et see just minu nimi on. Aga no tõesti, MS on ikka ainus, kes leiab, et neil on õigus kliendi eest mõelda ja mitte anda talle võimalust sellest “hoolitsusest” loobuda 😦

Responses

  1. Oi, lubavad-lubavad. Mul on ka see tulemus, et kurguvalud on lihtsalt rõvedamad kui enne ja ei paisteta mitte mandlid, vaid kogu kurk. Mõnna.

    • Nojah, Rita mainis näiteks, et temal lööb haiguse puhul valu kopsu, et “kuhugi peab see ju minema”. Et lihtsalt juhtub harvemini. No loodame…

  2. Kui kurguvalu järele annab, kutsun soove jagama
    http://kukupaike.blogspot.com/2009/12/vaikesed-soovid.html

    • Ma märkasin jah, aga maru kiire on see nädal olnud 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

