Posted by: rojukene | november 7, 2009

Silmailu

Liis tahtis, et ma ka näitaksin maailmale oma seksikaid mehi. Ma ütlesin, et vastavaid eksemplare on palju, mispeale lubati neid kas või 35 tükki väljanäitusele panna, kui ma vaid heaks arvan 😀 Masendavate teemade vahele võiks ju midagi rõõmustavat ka olla… Äraarvamise osa jätan ära, aga ega see vist kohustuslik polnudki 🙂

manson01

Nooruke Marilyn Manson, vähese meigiga

Severus-Snape-severus-snape-523171_1024_768

Alan Rickman ja Severus Snape - 2in1 🙂

johnny-depp-edward-scissorhands-c10103916

Johnny Depp / Edward Scissorhands

Dir_en_Grey_Kyo

Kyo

miyavi-1

Miyavi

jareth

David Bowie / Jareth

Ralph Fiennes Heathcliffina

Ralph Fiennes Heathcliffina

desperado_300

Antonio Banderas

Ja et kõik need ülemised tegelased on ilgelt kauged ja kuulsad ja kättesaamatud, siis võiks ju kellegi kodumaalt kah siia ritta paigutada…

Koll

Minu tilluke vennaraas Koll ^_^

Tegu pole kaugeltki mitte täieliku nimekirjaga, aga ma praegu lihtsalt ei viitsi rohkem siia pilte toppida 🙂 Üldise idee saab igatahes kätte.

Näidake mulle siis oma variante kah 8)

Responses

  1. Üks Koll mulle ka palun, aitäh!

    • Ma usun, et tal poleks midagi selle vastu 🙂

  2. Esimesed 3 on kindlasti ka minu edetabeli(te)s sees. 🙂 Viimase lisaks ka meeskonda. 😀

    • No eks ole, päev läks ju kohe säravamaks 😀

  3. mis see on mingi uus kampaania enne isadepäeva vä? 😀 ET palun sellesarnased mehed, kel soovi, nii vastuvõtule… 🙂

    • AHAHAHAHAHAHAAAAH!!! 😀 Vabalt, kõik sellised mehed võivad mu juurde tulla, ma võtan vastu küll, iseasi, kas just isadepäevaga seoses – aega on selle kiire asjaga 😀 😀 😀

      Aga misukesed siis Sinu omad on? 😛

  4. […] (või juba hakanudki, mine tea) blogimeem on kohe siuke huvitav ja toonust tõstev. mina vastasin Rojukese üleskutsele. meem on omatahtsi arenev nähtus ja nagu öeldi, ei pidavat ühe mehega piirduma. […]

  5. Irw, selle Edward Käärkäe kohta oli kuskil hea pilt, mille allkirjaks oli pandud – Edward Scissorhand – Emo Wolverine ^^

    But he’s cute anyway.

    • Jep, ma olen kah sellele otsa koperdanud millalgi… a mõlemad on nummid ju 😀

  6. Seda küll, kui nad nii emod poleks 😀

    • Irw, no aga vähemalt ei pea nad vannituppa žiletti otsima tormama, kui hoog peale tuleb 🙂 And Wolverine can at least jerk off… 😀

  7. suht nummi, ühildun kõigi arvamustega, peale Ralph Fiennese, keda ma ei tunne eriti ja Kolliga 😀 lol

    • Heh, ega ma ise ka eriline Fiennesi fänn pole, aga ma just vaatasin 1992. aasta “Vihurimäe” varianti ja jättis sügava mulje 🙂

  8. Mm, 90ndate alguse/keskpaiga Trent a la http://media.photobucket.com/image/trent%20reznor/tizzlittlejohn/trent_reznor_500x5001.jpg

    Misiganes vanuses Dave Gahan, aga eriti pikkade juustega… http://userserve-ak.last.fm/serve/_/143978/Dave+Gahan.jpg

    Kahjuks ei leia hetkel paremat pilti eriti noorest Jared Leto’st, ehk siis põhjus, miks omal ajal sai Kariniga mingit kahtlast seepi vaadatud http://www.shareapic.net/content.php?id=7895706&owner=enslavedbyfaeries

    And… yum. Samas on tegelane ultimately hot ainult seal filmis. http://www.mtv.co.uk/files/imagecache/gallery_wide/2009/08/04/tom_cruise_interviewwiththevampire.jpg

    • Lestat on nii ehk naa üliseks, olgu siis tegelasena või Cruise’i esituses 🙂

  9. Jeremy Irons FTW.

    vanas headuses http://static.rp-online.de/layout/showbilder/41203-comte13.jpg http://jeremyirons.tarsierjungle.net/jiimages/jmonoc.jpg

    keskmises headuses http://www.jeremy-irons.com/portraits/images/portraits82f.jpg

    ja noores headuses http://jeremyirons.tarsierjungle.net/jiimages/jirons03.jpg

  10. Ralph Fiennes on ju ometi nii popp ja nummi, eriti kui tal veel Voldi grimm oleks:))

    • Ei noh, valge nahk on mulle muidugi alati meeldinud, aga vaata, mu jaoks on oluline, et kepikal mehel oleks ka ilus nina… Voldemort feilib selle vallas natuke 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

