Posted by: rojukene | november 5, 2009

Ikka veel elus

Mul on juba päevad väga tugevalt sassis, mõisted “eile”, “täna” ja “homme” on kõik üks suur segapuder… Uneaeg on täiesti kaootiline, paari tunni kaupa ja hoopis valedel momentidel. Täna ärkasin ma näiteks täitsa kogemata ja kõrvalise abita hommikul kell 6, sellist nalja pole ammu juhtunud.

Igatahes – teisipäeval rebiti mul siis mandlid välja. Oli jah verine ja vastik ettevõtmine. Ja ma ei viitsi sellest ausalt öeldes pikalt kirjutada, siiamaani on äärmiselt rõve olla. Magada haiglas eriti ei saanud, kogu aeg oli kas liiga valus või sebis keegi palatis ringi või mängis telekas liiga kõvasti või tuli õde mingit värki süstima. Üsna omapärane tunne on, kui kanüül käe sees on ja tunned, kuidas külm vedelik mööda veeni edasi paneb… Ma, optimist, arvasin alguses, et olen 2 päeva haiguslehel ja siis panen tööd edasi. Õnneks tuli mõistus koju ja võtsin haiguspuhkuse ikka kuni 12.-ni. Kaotan jah veerandi oma palgast, aga arvestades, kui kuradi vaene ma olen juba viimased mitu kuud olnud, siis lõppkokkuvõttes pole enam väga vahet ka, kas ma olen omadega pärast arvetemaksmist nullis või mõne tuhandega miinustes…

Teate, kuidas ma tahaksin süüa. Praekana, nagu Maryann seda Iirimaal tegi. Pitsat singi, šampinjonide, sinihallitusjuustu ja ananassiga (ma lihtsalt ei saa aru neist, kes ei salli ananassi pitsa peal). McD juustupurksi. Kalapulka. Kohupiimakooki. Hakklihakastet. Pikkpoissi. Pange magushaput kana munariisiga. Ja mida kõike veel. Aga ma saan süüa kohupiimakreemi ja jäätist, iga neelatus toob kaasa äkilise krampliku tõmbluse kogu kehas. Mu ainus lohutus on see, et kuna ma lasin seda veristamist enda kallal toime panna täie teadvuse juures, siis paranen ma veits kiiremini…

Pole juba 2 päeva suitsu teinud. Polegi metsikut nikotiininälga ja tunnet, et “ma kohe ronin mööda seinu üles!” Jumal paraku ajab mittesuitsetamine köhima ja köhimine on mulle praegu tugevalt vastunäidustatud…

Responses

  1. Pai. /ja poiss hõikab kõrvalt “kai, kai!”, mis ka paid tähendab.

  2. RIP Sinu kurgumandlitele. Parane rutuliselt, et saaks sööki manustama asuda!
    Mida ma aga öelda tahtsin, on – ma ei salli ananassi pitsa peal! Asi pole ananassis, see mulle meeldib, aga ma ei söö üldse soolaseid ja magusaid asju koos. Näiteks viinamarju juustusalatis või pohlamoosi verivorsti peal. Jajaa, ma tean, et kõik need asjad pole põhimõtteliselt magusad, aga ma ei suuda, noh 🙂 Head arusaamatust!

    • Ma arvan, et ma panen endale ühe tõeliselt gurmaanliku päevamenüü kokku, kui ma ükskord jälle süüa saan. Just for the shitz and giggles.

      Aga seda ma olen jah kuulnud, et mõnele ei maitse soolane ja magus koos üldse. Nojah, mind näiteks kipub toores sibul sõna otseses mõttes öökima ajama, kui seda on toidus õige natuke rohkem kui “imevähe”. Ja igasugust vees elavat värki ma kah ei armasta. Igaühele oma…

  3. Tahas cananas pizzat… Nimest on ilmselt aru saada, mida see sisaldab 😀 Praetud sibulat sööd muidu?

    • Praetud sibulat söön küll, jah… Siis ei teki seda okserefleksi-tunnet. Aga muidu on mul sünnipäevadel alati selline kahetine moment, et kas võtta kartulisalatit või ei. Kes mu toitumisharjumusi lähemalt teavad ja liigset vaba aega omavad, vaevuvad mulle mõnikord lausa ilma sibulata eraldi salati tegema! 😀 Aga enamus selle teemaga kursis pole ja siis ongi valida, et kas ootan ja uurin kellegi käest, on see sibulaga või ei… ja kui on, siis skipin. Või lähen riski peale välja ning söön oma salatijuppi kas või nurgas pisarsilmi, kui tegu on mingi ametlikuma üritusega.

      Et noh, pole küsimus selles, et “ei maitse”, mingi teine reaktsioon täitsa.

  4. Jõudu taastumisel ja keskendu positiivsele – jäätis! jäätis! külmkapitäis head ja paremat sorti jäätist! – argh, no ma nüüd päris ei väida, et kadestan, aga kaugel sellest ka pole 😀

    • Pistke see jäätis omale…!!!!!!!!!!!!! *lõriseb sosinal*

      Ma veendusin juba keeleneedi tegemise aegu, et pelgalt jäätisest toitumine mulle kohe üldse mitte ei istu. Pole eriline magusafänn, hakkab vaikselt vastu juba. Olgugi, et ma ostsin endale kaheliitrise Vau! ämbri, millest pool on vanilje ja pool maasikas, et vaheldust oleks… Äkki ma homme saan juba pasteedisaia süüa, kui ema poest toob…

      Keeleneedi osas märgiks ära, et mu kartused augu opi ajal kinnikasvamise osas olid täiesti alusetud. Vahetult enne oppi võtsin ära ja veerand tundi hiljem sai juba tagasi pandud. Hiljem poleks väga enam läinud ka, suu avaneb ainult naaatukene, ilma et valus hakkaks. Ja kuigi opieelses meelespeas oli range nõue, et võtke ära KÕIK ehted ja käekell, käib see vist ainult üldnarkoosi saajate kohta… ma võisin vabalt ninarõnga kah näkku jätta. Kanüül pandi küll jah vasakule käele, aga mina kannan kella paremal randmel, tüng… ja miskipärast peetakse mind seetõttu sageli vasakukäeliseks.

      • okou. sry. 🙂

  5. ma s6in puhast pasteeti. see oli ka selline pehme kraam, jube soolase isu tekkis ju. soovtan sul k6ik tabletid korralikult 2ra syya, paraneb kiiremini. muidu j22b vinduma. m6nel on see op p2ris karm pauk.

    • Ma sööngi alati kõik tabletid korralikult ära. Ja mis spetsiaalselt mulle hangitud pasteeti puutub, siis ma avastasin just nördimusega, et vanamees on selle kõik tuima näoga kinni pistnud. Tropp. Õnneks ei lähe enam tervenemiseni kaua…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

