Posted by: rojukene | oktoober 31, 2009

Single and fabulous question mark

Ma nägin eile muide üht toredat autot ja klõpsasin sellest mobiiliga suisa pildigi:

nummilifter

Nummilifter 🙂

Aga pealkirja osas… raadiost tuli natuke aega tagasi ikka eriti masendav laul, Lily Alleni “22”:

When she was 22 the future looked bright
But she’s nearly 30 now and she’s out every night
I see that look in her face she’s got that look in her eye
She’s thinking how did I get here and wondering why

It’s sad but it’s true how society says
Her life is already over
There’s nothing to do and there’s nothing to say
Til the man of her dreams comes along picks her up and puts her over his shoulder
It seems so unlikely in this day and age

She’s got an alright job but it’s not a career
Wherever she thinks about it, it brings her to tears
Cause all she wants is a boyfriend
She gets one-night stands
She’s thinking how did I get here
I’m doing all that I can

Aga saksa keele elasin üle. Vist. Emotsioone annavad edukalt edasi laused, mis ma hajameelselt konspektiservale kritseldanud olen: “the lights are on but there’s nobody home” ning “I shall have to stab myself in the eyes with my pen if this torture continues for long“. Need loengud on lihtsalt nii mõttetud ja me ei õpi seal mitte midagi juurde. Ja ma plekin selle eest päris kenakese summa, et mu niigi napist ajast poolteist tundi korraga lihtsalt ära raisatakse. Kodune õppetöö toimub veebikeskkonnas, mis on mõeldud AINULT vindõusikasutajatele, kes käivad netis interneteksplooreriga. Näiteks kuulamisülesanded testide osas avanevad ainult Windows Media Playeriga. Linuxi- ja õunakasutajad lakkugu panni. Kõik ei tule ju selle peale, et source‘i vaadata… Isegi printida ei saa normaalselt millegi muu kui IE-ga, ka mitte Pisipehme Akende all ei anna Firefox normaalselt tulemust 😦 Ja noh, lõppkokkuvõttes on see aine sellisel kujul puhta mõttetu – tegu peaks olema suhtlustasandiga, aga valdav enamus on saksa keele koha pealt täiesti nullid! Ei saa ju niimoodi tühja koha pealt… nagu ma aru sain, siis osad käisid eelmisel aastal ka nullkursusel (ma läbisin selle ise aastal 2003), aga kasu ikka ei midagi. Minul on selles mõttes hea, et ma saan saksa keelest põhimõtteliselt aru, aga kui ma ise pean mingeid lauseid kokku klopsima, siis jääb sõnavarast kõvasti puudu ning grammatikast ei mäleta ka tuhkagi. Eksam on meil kirjalik, küsimustele vastamine. Materjale kasutada ei või x__________X

Õhtul tuleb vist ikka linna peale laiama minna, toaseinad ahistavad.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

