Posted by: rojukene | oktoober 28, 2009

Katk, pidal ja kõhutõbi

Ei, õnneks mul neid eelmainit’ taude küljes ei ole, aga ei või iial teada, millal mõni ette jääda võib. Kudumismaania on mul igatahes juba olemas, eile õhtul lõpetasin paari põlvikuid. Pilti teha ei viitsi, aga nad on karvased, tumepruunid ja terava varbaotsaga. Olgu peale, pildid siis ka:

p6lvik1

Vaade nr. 1

p6lvik2

Vaade nr. 2

Eriliselt õnnelikud väljavalitud võivad neid mul ilmselt mingil hetkel jalas täheldada. Järgmine projekt võiks olla sihuke luku ja kapuutsiga kampsunilaadne toode, aga esiteks pole mul hetkel aega seda alustada (oo, teoloogiline saksa keel, kuis su kodused tööd piinavad mu väetit hinge ja närvutavad ihu… ehk siis I’ll get down to it tonight ja seda on PALJU ja ma ju ei oska saksa keelt üldse, for fuck’s sake) ning pärast põlviku valmimist tuvastasin ma kerge üllatusega, et olin vardaid sellise vihaga vihistanud, et pöidla peale villi saamine polnud mingi küsimus. Liigne agarus on teadupärast ogarus. Mina unustan selle pidevalt ära.

Homme õhtul on yours truly telekas, muide. Vahtige selgeltnägijaid, näete mind kah. Panin ennast spetsiaalselt riidesse ja puha, et ikka tr00 evili mõõtu välja anda.

Ja mul on tunne, et maakleritel tegelikult ikka pole erilist isu oma objekte müüa. Üks on minuga juba 2 kuud kassi ja hiirt mänginud ja teine lihtsalt lubab mulle asju. Mina, loll, usun ka. Bleh. Seega – EI, mul EI ole veel korterit. Andke ometi rahu inimesele, küll ma teada annan, kui ükskord olema saab…

Järgmisel teisipäeval siis uus katse mandliopile minna. DO NOT WANT.

 

 

 

 

 

Responses

  1. btw, keelehuviline küsib – kuidas on “for fuck’s sake” saksa keeles?

    • Mul pole õrna aimu ka. ‘Fuck off!’ on igatahes ‘Verpiss dich!’

      Sõnastik väidab nii, noh…

  2. blogifännid soovivad ka põlvikuid näha…
    palun…

    • Võlusõnale on raske vastu seista. Sinu soov on täidetud 🙂

      • Roju, aitäh!
        Põlvikud on sul super-lux!
        😀

      • Yay ^_^ Soojad on nad kah 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

