Posted by: rojukene | oktoober 22, 2009

I ask for so little. Just fear me, love me, do as I say and I will be your slave…

Once Upon A Win avaldas postituse Bowie’st ja seal oli terve hunnik videosid, muuhulgas ka üks klipp filmist ‘Labyrinth‘. Pealkirjaks pandud tsitaat kuulubki nimelt just Bowie tegelasele, goblinite kuningas Jarethile. Mmm, Däivid näeb seal filmis ikka hea välja küll, see soeng on lihtsalt hullumaja ning mul on kuri kahtlus, et enne võtteid toppis ta omale soki püksi, et mehisem välja paista 😉 Olgu sellega, kuidas on, aga lõpptulemusena tundsin ma äravõitmatut tungi film üle vaadata ning parim viis kiusatusest jagu saada on teadupärast sellele järele anda.

Panen siia kah paar oma lemmikkohta sellest linateosest:

“As The World Falls Down”

ja

“Within You”

Laulab muidugi härra kuningas isiklikult 🙂

P.S. Suitsetamisest hoolimata on mul liiga hea lõhnataju. Segasin üsna mitu (seitse, kui täpne olla) tundi tagasi kohupiimale meki andmiseks sinna hulka mõnuga broilerimaitseainet (päris hää sai). Ja nüüd ma istun ja ilastan siin keset ööd, sest see lõhn ei lähe ära! Ma olen korduvalt käsi pesnud, käed tugevalõhnalise kreemiga sisse määrinud ja viimases hädas isegi küüned ära lakkinud (see on minu puhul väga ebaharilik) – ja IKKA EI MIDAGI!!!! Mu ajus on signaal, et kuskil siinsamas on grillkana ja süljenäärmed töötavad täisvõimsusel. Röösk.

Responses

  1. Oi, kuidas mulle meeldib Bowie selles filmis! 🙂 See on lihtsalt võigas, milline ta välja näeb, aga ma tõesti naudin seda võikust. Huvitav, mida Freud selle kohta ütleks?

    P.S: Soki suhtes on Sul ilmselt õigus 😀

    • Minu arust on ta siin küll hoopis väga ilus… aga mulle on lapsest saati drag queenid ka väga meeldinud ja ma olen sellega igati päri, et mu ilumeel on veidi kiiksuga ^_^

  2. Me ikka ei saa sellest Jarethist üle, eksole XD

    *ei hakka plaadisahtlis tuhnima, ei hakka, ei hakka, ei hakka…*

    • Arva ära, kes on päev otsa ainult Bowie’t kuulanud…

  3. Ma vist juba lapsepõlves mõtisklesin selle soki teemadel:P

    Ilmselgelt oli Bowie selles filmis mu esimene armastus. Tegin kunagi enda blogis ka mitu postitust.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

