Posted by: rojukene | oktoober 21, 2009

Kas tahad teada, milline näeb välja lumeinimese nimetissõrm?*

Siis tee täpselt samamoodi nagu mina.

  1. Hangi endale ämmakeel (Opuntia microdasys). Hoolitse tema eest hellasti, mina olen seda teinud aastaid.
  2. Avasta, et oma ülevoolavast hellusest hoolimata oled ta vahepeal täitsa kuivale unustanud.
  3. Jõua järeldusele, et kuivanud lapatsid võiks esteetilisuse huvides eemaldada.
  4. Võta pintsettide abil surnud osa taimest ja viska paberikorvi, sest et kiire on ja niikuinii on see vaja varsti ära tühjendada.
  5. Lase mööduda paar päeva ja unusta viimatimainit’ protseduur. Vaata, et paberikorv on õhku täis ja et sinna mahuks ju palju rohkem asju, kui sealset massi natukene madalamaks suruda.
  6. Võta oma käsi paberikorvist välja ning imetle oma sõrme (võib ka tervet labakätt, kui eriti hästi peaks minema). Palju õnne – sa tead nüüd täpselt, missugune näeb välja näpp/käsi, mis on kaetud väga tihedalt peenikeste blondide karvakestega!
  7. Sisusta järgmised >30 minutit pintsettidega okkaid naha seest välja õngitsedes. Lõrise, sest need kuradi karvad on ju loomulikult esiteks imetillukesed ja teiseks kuradima kergesti murduvad. Anna alla ja kraabi pintsettidega ülejäänud okkad lihtsalt naha pealt maha (kui teed seda “vastukarva”, võid ikka kohe päris kindel olla, et sealt hakkab õige pea sügelema, nii et tahaks küüntega laes rippuda) ja looda, et väga palju sisse ei jäänud.

Nii et kui just tugevaid masohhistlikke kalduvusi pole, siis soovitan mitte järgi teha. Hajameelsetel inimestel ei ole üldse kaval ohtlikke taimi/loomi omada. Aga ega mina ju kogemustest ei õpi.

__________________________________________________________________________________________________________

* Hea küll, hea küll – lumeinimese nimetissõrm suvisel ajal.

Responses

  1. ma just mõtlesin ,et ma olen midagi sellesarnast lugenud 😀
    ilmselt on võimalik kaks korda potti astuda…

    ma unustasin ükspäev oma orhide vette. hommikul arvasin, et kuna ma ju mõtlen ,et ma ei unusta teda vette, ma ei unusta teda vette, ma ei … siis tuli miski asi vahele ja siis oli kiire tööle ja keset päeva tuli selline selge hetk…. et ma võiks ilmselt oma orhide nüüd ujumisvõistlustele ilmutada. õnneks on ilmselt orhidede pärismaal ilmselt vihmasemaidki aegu, niiet elab veel, ei ulpind end hingetuks.

    • Ega ma pole jah selle poolest tuntud, et hirmsasti oma ämbritest õpiks 😀

      Orhidee on vähemalt jupp maad ohutum koduloom… 😛


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

