Posted by: rojukene | oktoober 12, 2009

Kõik sureb jälle ära

Selline ilm siis täna

Selline ilm siis täna

Laupäeval käisin pildimasinaga Toomemäel uitamas. Ilmselt oli tegu selle sügise viimase ilusa ilmaga, nii et ajastuse mõttes läks küll hästi.

Tartu ilusaim pronksmees

Tartu ilusaim pronksmees

Ohvrikivi

Ohvrikivi

Roosid kivil

Roosid kivil

Keegi oli münte ohverdanud

Keegi oli münte ohverdanud

Allakäigutepist üles?

Allakäigutrepist üles?

Ringmäng

Ringmäng

Ilus poiss keeras selja

Ilus poiss keeras selja

Õnnelikud inimesed

Õnnelikud inimesed

Päike läheb tuttu

Päike läheb tuttu

Tilluke sõber

Tilluke sõber

Kangekaelne sõber

Kangekaelne sõber

Kuradisild

Kuradisild, Tartu ilusaim mu meelest

Muidu on kõik ikka vanaviisi.

Responses

  1. Ilusad pildid!

    Ma nägin sind hiljuti unes muide, sul olid pikad tumepunased juuksed taha krunni keeratud 😀

    • Uuu, no aga äkki ma siis peaksin jõudsalt juukseid kasvatama hakkama? 😛

  2. mulle need pildid väga meeldivad.

    • Tähh, mu meelest tulid kah päris kenad 🙂

  3. No ilmselt peaks! Ja et oleks kasvatatud 8D

    • Olgu, musi, ma püüan 😀 Sinu jaoks! 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

