Posted by: rojukene | september 3, 2009

Raha tuleb, raha läheb… ja tuleb jälle

Kuu aega tagasi ahastasin siin, et väga ootamatult tuli ära anda praktiliselt kogu raha, mis mul arvete maksmisest üle jäi. Nüüd on käes septembri algus ja homme on jälle palgapäev ning sellega seoses tahaksin tagantjärele tänada kolme inimest, kelleta see möödunud kuu oleks oluliselt raskem olnud: Krokut, Kukupaid ja üht teatavat Kõige Vastikumat kah. Omast vabast tahtest annetasid nad mulle kokku 700 krooni ja see aitas väga palju. Mis siis, et ükski neist pole mind kunagi päriselus näinud. Igatahes – kui teil kunagi midagi vaja on ja mina millegagi aidata saan, andke ainult teada! 🙂

Muidu on nii, et ma hakkan lähiajal korterit ostma. Kui eriti hästi läheb, siis juba õige pea on mul olemas Päris Oma Kodu (või noh, Peaaegu Päris Oma… kuni pangalaen on makstud, see tähendab). Ei, ma ei saa ootamatult väga rikkaks, ka kahe tagatisega jagub laenu õige napilt vajaliku summa jagu ja kuskilt pean ma veel välja sünnitama paarkümmend tuhat, et saaks sinna sisse ehitada WC ja duširuumi. Ma kahtlustan, et koduostuga kaasneb ka langus kaalukõveral – peale tatrapudru ja kiirnuudlite ma mõnda aega vist midagi ei söö, sest kõik on liiga kallis 😀 Aga korter ise on nunnu ja ma väga loodan, et ma selle siiski saan… korra ta juba lipsas mul näpu vahelt välja ning mul oli sellest tuline kahju. Aga eks see paistab lähipäevade jooksul, mis juhtuma hakkab. Igatahes on kõik toredad karvased, sulelised ja siledad tegelased sinna külla oodatud, kui asi ükskord niikaugele jõuab. Kohati on tunne, et “see ei juhtu ju ometi päriselt minuga” ja teistel hetkedel üritaks nagu okastraadikera seedida, aga ega see kepp ja käpik päris igavesti kah ei kesta. Elame veel!

Näh, sain postitusega hakkama ja ei võtnudki tükki küljest ära. Vahepeal oli küll nimelt täpselt selline tunne, sestap ka pikk blogipaus. Kirjutada oleks kah miljonist asjast, aga aeg kaob näppude vahelt kiiremini kui… mingi väga kiire asi, noh. Nagu sel aastal ikka olnud on.

P.S. Tartu inimesed – liituge minuga laupäeva õhtul, läheks õue mängima? Ma reedel ei saa, kuna terve laupäeva olen ma hommikust peale malevas ja pühendan ennast NKK Tartu ringkonna aastapäevale.

Responses

  1. mina mängin täna õues!
    ofc tahan ma ka kõike Peaaegu Päris Oma Kodust teada 🙂

  2. Irismusi, ma kindlasti räägin… aga see, et ma selle saan, ei ole enne kindel, kui tehing tehtud.

  3. Pangaori!


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

