Posted by: rojukene | september 1, 2009

Naiskodukaitse kutsub metsa!

Pühapäeval, 13. septembril on võimalus tutvuda Naiskodukaitse tegevusega.

Kell 11 väljub KL Tartu maleva maja juurest (Riia 12) buss Unikülla, kus toimub jalutuskäik
mööda metsateid, mille jooksul on huvilistel ja liituda soovijatel võimalus vestelda naiskodukaitsjatega,
näha ja ise proovida erinevaid tegevusi ning siis sobivusel otsustada – jah, Naiskodukaitse on minu jaoks!

Üritus kestab umbes 4 tundi. Lapsed ja mehed võib kaasa võtta!

Huvilistel palume enne üritust, 11. septembriks registreeruda aadressil leane @ naiskodukaitse.ee või telefonil 5113823 (Leane Morits).

* * *

Ma kirjutan varsti midagi sellest ka, mis mu elus praegu toimub, aga veel on igaks juhuks natuke vara tervele maailmale hõisata… Ütlen vaid nii palju, et kõik läheb täpselt nii, nagu ma ette olen näinud ja mul on selle üle väga hea meel 🙂

Responses

  1. Kuskohas asub see Uniküla?
    Tartumaal või Valgamaal?
    Nimelt sama nimega külasid on eestis päris mitmeid.

  2. Eks ikka Tartu lähistele, buss toob ja viib niikuinii.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

