Posted by: rojukene | august 7, 2009

Täiesti perses

Mul ei ole septembri alguseni raha.

Sest et ma avasin huvi pärast oma Võru korteri juunikuiste kommunaalide arve, et vaadata, palju ettemaksu jäänud on. Selgus, et ma oleks pidanud 20. juuliks hoopis ära maksma 4749 krooni ja 25 senti. Sest ühistu koosolekul otsustati, et remondifondist puuduolev raha tasutakse ühekordse maksena. Kohale minna ma ei saanud ja kirjas polnud ka umbkaudset suurusjärku.

Mul on praegu arvel 3280 krooni. Sellest 2,5 kilo läheb veel liisingute peale. Pluss juulikuised kommunaalid, mis tulevad tõenäoliselt kuskil 500 ringis. Ja ma olen oma palga ja puhkuserahad juba kätte saanud.

Ehk siis mul on 280 krooni 5. septembrini.

Responses

  1. Tere tulemast minu maailma:) Lähme koos silla alla teenima?:)

  2. Sa oled täna juba teine inimene, kes seda varianti soovitab…

  3. Pealkiri liiga pikk! TäPe tuleb öelda. Miks priisata? Kärpimiste aeg, iga täht maksab!

  4. Võtke mind kaa punti… Kui üüri ära maksan, on seis suht samas suurusjärgus.
    Oh, mõte (milline haruldus): peale sillaaluse saab ka silla juures teenida, 15-ndal toimub Raekoja platsil Tartuffi raames kirbukas 🙂

  5. Olev: tegelikult peaks olema hoopis PuPu. Puhta p*tsis.

    Libarott: et lähme viskame kirbukale leti peale pikali kolmekesi reas, juures silt “PANE EHTSAT BLOGIJAT!”?

  6. Neljakesi – mul on siiski vaja hambaravi jaoks kuidagi need 20 kilo kokku koguda.

  7. Hahahaa, vaat SELLE kohta öeldakse, et igaüks mõtleb oma rikutuse piires! XD

  8. Mina olen vist viimane inimene, kes ei tea, mida “täpe” ja “väsu” tähendavad. MASUt tean! Aidake!

  9. Bianka, TäPe ongi “täitsa perses”, PuPu ma seletasin juba lahti. VäSu on väidetavalt “väsimussurutis”. Ma pole seda viimast varem kuulnudki, aga Google aitas.

  10. Võtan ka blogijate paneku rivvi!

    Aga tõsiselt – kui hätta jääda, saan laenata. Meil hetkel on, aga septembrist on p*s. Siis oleks hea, kui midagi tagasi tuleks 🙂

  11. TäPe = Täitsa Perses@Bianka.

    Enivei, kodanikud, mind on juba asotsiaalide klubisse arvatud ja mul pole midagi selle laiendamise vastu. Astuge ligi, seltsis ikka segasem.:P

  12. Mina raban kuua ega kahel kohal, et lastel oleks kooli minnes midagis elga ja koolikotti panna… ehk jääb veel mõneks maksuks kah raha järgi… Aga rohkem kui kuu aega küll vastu ei peaks. Esimese nädala järel olen täiesti läbi…

  13. Ma võin viiendaks tulla, mul on samuti hambaraviks vaja 2000 leida kuskilt veel, üks võlg vaja tagasi maksta ning uus vesipiip osta.

  14. Või õigemini, ma võtan ka rivvi, sest meid on siin juba jumal teab kui palju.

  15. sellega on kummaline….
    Kõigil meil on vaja midagi. Mul oleks vaja kah pubekale uusi prille jne…
    Aga neid ma ei osta 100 eek eest. Ja 3 kohvi väljas juues teeb kah umbes sama välja…

    Ma lähen panen vee kannus keema … üks kohvi sobiks hetkel väga hästi …

  16. Üldiselt, ettevaatust nende KÜdega, need on tegelikult asotsiaalsete, aga kavalate inimeste kogunemiskohad. Ühistu koosolek on selline asi, kus lausa peab käima. Kõige õigem on ise võtta oma KÜs valitsemine üle, sest muidu ilmub kuskilt välja kinnisvaraarendaja,kari usklikke või pensionäre, kes panevad täiega. Ja puud jäetakse ka maja ümber kasvama.

  17. 20 tonni eest seda tööd teha on ikka tõesti rikutud mõtlemise tulemus. dziises.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

