Posted by: rojukene | juuli 15, 2009

Järjekordne muutumismäng

Jap, mul on jälle pikad patsid üle saja aasta (tegelikult vist kaheksa). Värvilised. Lõngast.

Protsess jõudis võiduka lõpuni

Protsess jõudis võiduka lõpuni

Pildid on veebikaga tehtud, kuna ma olen laisk. Kõiki patse pole ma ise pununud, kuigi osad on tulnud endal hiljem ümber teha (mittepunutud kaunistused ei jäänud pikalt pidama ning kohati oli patsi algus veidi kummalise välimusega), seega tänud kõigile neile, kes viitsisid kah näppe laenata. Undercuti ajasin eile ise üle, käsimasinaga. Peab märkima, et ka kahe peegli abil on vasaku kõrva tagant paremakäelisel inimesel üsna raske täpsuslõikust harrastada, aga lõppkokkuvõttes panin endale hindeks 4+. Eest on patsid õlgadeni, tagant umbes vööni. Võimalik, et teen eest pikemaks, aga ei pruugi. Mingil hetkel lükkan ilmselt üldvälimuse veelgi gootimaks ja teen musta ning punase lõngaga patsid üle… aga praegu on niimoodi värviline ka tore olla.

Tegelikult sai projekt ette võetud selleks, et Sepultura kontserdil äge olla, aga nuuuuuks – kontsert jääb ära 😦

Vähemalt Viljandi folk toimub ja sinna ma lähen. Ja pärast folki on Rojutripp ’09 – vadake Orkutist, mis värk on ja tulge ka 🙂

Responses

  1. appi,milline…naissooost?

  2. Nii nad räägivad. Aga edvinohvrike@****.** – meessoost??? õ___Õ

  3. no ilmselgelt mees, ka välimusest näha!

  4. Kui endast räägid, siis vabandan, mu kristallkuul on praegu hoolduses…

    …ja ma ei saa üle – see “ohvrike” meiliaadressis on ikka tõepoolest erakordselt maskuliinne 😉

  5. 😀 sa oled naljakas…kristallkuul hoolduses:)

  6. Õu. Mai. Kaad.

    Vapustav. *plaksutab*

  7. Aitääääääh 😛

  8. aga mis see tähendab, et…sul on siis nagu LÕNGAST juuksed nüüd ? :S

  9. Täpselt nii on, nagu pildilt näha. Miks see sulle küll niimoodi muret valmistab?

  10. ei ma mõtlen,et kuidas see su oma juustele siis mõjub….kui nimodi räbalate sisse nad surud:(

  11. Räbalate? Oh jeebus küll.

    Eks see sügisel näha ole, kuidas mõjus. Tõenäoliselt ei juhtu nendega mitte midagi, võid rahulikult magada. Ja kui juhtubki, siis ongi põhjust jälle lühikse soenguga käia.

    On ikka inimestel mure mu pärast viimasel ajal, ma vaatan.

  12. neid keda lõngast juuste idee šokeerib: lõng on iseenesest põhimõtteliselt sama, mis juuksed… mis sest, et lamba omad.

  13. nojaaa, loodan,et ei juhtu:) aga oot,mis see pole siis isegi mitte tavaline lõng, vaid lambast tehtud??? o_O

  14. Just, soolikad välja kistud ja nööriks punutud. Isegi verest puhtaks pesemata.

  15. see ei ole eriti hügieeniline?! aga jah, no siis tean,et naissoost…ma seda blogi vahel lugenud,siiani, kuni olin vaid paaeri pilti siin näinud,arvasin,et tegemist mehega…

  16. Kullakene, kui vana Sa oled? Lõnga tehakse lambavillast siiski, ma igaks juhuks ikka ütlen… Ja vill kasvab lamba peal, mitte sees.

  17. nalja tegin ju:D 26 olen…

  18. Hahah, mul langes praegu lausa kivi südamelt ja peaaegu tuli isegi natuke usku inimkonda tagasi xD Aga nii fantastiline kui see ka ei tundu, ma olen kohanud inimesi, kes on täiesti võimelised seesugust jura täitsa siiralt suust välja ajama.

  19. 😀 mnjaaa, õnneks ma ise pole sellist veel kohanud. aga thumbs up sulle,et isegi arvates,et tõsiselt räägin viisakaks jäid.

  20. Me like.

  21. […] https://rojukene.wordpress.com/2009/07/15/jarjekordne-muutumismang/ edvin […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

