Posted by: rojukene | juuli 9, 2009

Nagu jõulud oleks

Kes mind lähemalt tunneb, see teab, et mulle jubedalt meeldivad igasugused nuppude ja tulukestega vidinad. Kui enamik naisi ostab halva tuju korral endale uue huulepulga või parfüümi, siis mina väisan tehnikapoodi 8)

Pikk pidu sai alguse juba eile, kui käisin endale mp3-pleieri ja autoraadio vahele käivat junni soetamas. Adapterkassett, mille Jospel mulle mõne kuu eest lahkel käel annetas, suri nimelt laupäeval täitsa ära. Ja annetas ta mulle selle põhiliselt seetõttu, et poest seda mulle ei müüdud. Noh, ei läinud selgi korral jubinasoetusprotseduur viperusteta. Kuna ma olen loomult laisk ja ei viitsi kõike jälle ümber kirjutada, panen siia selleteemalise messarivestluse Krokuga:

Roju: aargh, incompetent salespeople
Roju: mul suri ära see kassettadapter, mille abil ma sain mp3-st autosse mussi lasta
Roju: ma põhimõtteliselt ei taha uut stereot osta, sest
1. mulle meeldib see retro originaalkassetikas
2. odavat paska ei taha osta
3. kallis mittepask oleks kah raiskamine, sest kõlarid tuleks ka siis juba välja vahetada, et temast tolku oleks ja seda pappi ma ei viitsi välja käia
Roju: elfa kodukal on paar lahedat vidinat, mis asja ära ajaks, aga neil ei ole neid praegu, helistasin ja suhtlesin meeldiva müüjaga
Roju: soovitas noore tehniku poole pöörduda, et neil võiks ka olla
Roju: helistasin sinna, vastu võttis vinguva häälega tüüp, umbes nagu teismeline emo

Kroku: hihihii
Kroku: hea algus
Roju: stiilis ‘issssand, jälle mingi klient helistab’
Roju: küsisin, kas neil on seda vidinat, mille abil saab mp3-pleikust autostereosse mussi lasta
Roju: ‘…mis vidinat? mis stereo teil on üldse?’
Roju: ütlesin, et renault’ originaal
Roju: ‘see “vidin” maksab ligi kaks tuhat krooni!’
Roju: mina küsisin selle peale, et kuidas nii, ma räägin jubinast, mille hind on paar-kolmsada krooni
Roju: paus
Roju: ‘nojah, mingine 390-kroonine on ka’
Roju: vaikus
Roju: ma küsin, kas see on nende kodulehel olemas
Roju: ei ole
Roju: ma küsin, kas saaks selle kohta mingit informatsiooni
Roju: peaaegu kuuldav ohe ja kommentaar, et no tulete ise vaatate
Roju: irvitasin ta üle väheke ja mainisin, et midagi võiks ikka natukene osata mulle selle kohta öelda
Roju: siis ta solvus
Roju: et “mida ma selle kohta teile ütlen??? pult on ja…”
Roju: ütlesin siis, et no hea küll, hea küll, ma tulen vaatama
Roju: ja panin toru ära
Roju: aga no jeebus. nii palju võiks ju ikka osata öelda, et kas see on aaa-toitel või on sellega ka mingi sigaretisüütajaotsik kaasas või kas jubinal on displei ja internal memory või no mida iganes
Roju: ma väga nagu ei taha sinna minna, vaesele töötajale tüli tegema
Kroku: höh, ilmselt oli see mingi kaupluse juhataja vennalaps, kes koolivaheajal rakendust leidis puhkuseasendajana
Roju: pole välistatud
Roju: sest tahaks loota, et nii ebaprofid töötajad seal nüüd ka ei ole
Roju: mis siis, kui ma tahaks midagi keerulisemat ostma minna?
Roju: uut stereot või midagi?
Roju: palun kirjeldust ja vastu tuleb “sellel on nupud”???

Noh… teismeline emo osutus nii umbes 30 ringis tüübiks, kellel oli rinnas silt “JUHATAJA”. Ei mingit lehma lellepoega… Näost näkku oli ta igatahes oluliselt viisakam ja sain oma vahejubina kätte. Nagu ma kartsingi, oli kassetiga variant jupi maad etem 😦 Esiteks on keeruline leida sagedust, mis ei oleks liiga lähedal mõnele olemasolevale jaamale (107,5 siiski funkab) ja teiseks on sahinad ja krabinad helis sees, kui valjemaks keerata… aga see on siiski parem kui mitte midagi.

Täna hommikul sain uue töömasina kätte. Eelmine viskas paaril korral järjest startimisel Blue Screen of Deathi, nii et saatsin selle igaks juhuks itimehe tervendavate käte vahele. Sellega oli ka tükk aega jebimist – no kuda sa vajutad Ctrl+Alt+Del, et masinasse sisse logida, kui klaver jalgu alla ei võta 😀 Õnneks oli mul mingisugune vanem PS/2-otsikuga klaver kapis, sellega sain sisse logitud. Probleem oligi iseenesest lihtne – Delli klaviatuur tahtis lihtsalt installi saada… Eelistan seda, kuna ta on väike ja kena (musta värvi muidugi) 🙂 Mulle hullult meeldib selline mässamine.

Ja siis ma nägin Elioni reklaami. Et neil on tühjendusmüük. Ja et nad müüvad terabaidist välist ketast 1690 krooni eest. TERAbaidist! Silm läks jõlli, suunurk hakkas tõmblema ja hõbeniit voolama. Mõeldud-tehtud! Läpakast välisele kettale liiguvad andmed umbes 12-15 mega sekundis, minutiga läheb umbes giga või natuke vähem. Olen rahul 🙂

Teel Elionist koju põkkusin korraks Jospliga ning laenasin ta käest imelise väikse punase videokaamera. Imeline on selle juures asjaolu, et sellega helistada ei saa, kõik muud funktsioonid – mp3-pleier kaasa arvatud – on tal küljes. Paraku on ikka nii, et mis on mõeldud kõigeks, kõlbab reaalselt ainult väga väheseks, aga hädapärast ajab asja ära. Mul on igatahes sellega väga lõbus olnud, valitud kodanikud on ka juba näinud Blair Witch Projectile sarnanevat prooviklippi teemal “Roju läheb suitsule” 😀 Mõte oli siis selles, et mul oleks vähemalt midagigi, millega rõudtrippi jäädvustada. Tule ka rõudtrippima – http://www.orkut.com/Main#Community.aspx?cmm=57336288 🙂

No ja siis selgus, et lahkeid inimesi on veel, mis tähendab, et ma lähen kohe varsti õue ja laenan lähinädalateks VEEL ühe kaamera, jupp maad parema salvestuskvaliteediga 8D

P.S. Kui tead kedagi, kes tahab Võru kesklinnas ühetoalist korterit osta, anna mulle teada. Ma müün. Või üürin.
P.P.S. Kui tead kedagi, kes tahab Tartus kahetoalist korterit müüa, anna mulle teada. Ma ostan! 😉

Responses

  1. terabaidine ketas 1.7k?

    NOM!

  2. p.s. näituse ja kooli nurgal müüakse kolmetoalist… lihtsalt jäi silma.

  3. muide, selle vidinaga peaks ju naabrite raadioid segada saama. tööraadius oli tal palju? 5 meetrit? :D:D


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

