Posted by: rojukene | juuni 11, 2009

Puuviljameem

Fletchu arvas nii:

Rojukene: apelsin (maitseb hea, aga pagana tüütu koorida ja söömine ka keerulisevõitu)

Irw, mulle tuli kohe vähemalt 3 nõmedat tselluliidinalja selle peale pähe 8) Aga ma ise kahtlustan, et maitsespektril kipun ma vist pigem ikka sinna hapumapoolsesse juppi jääma.. Aga mine võta kinni. Liigutatud och loksutatud sellegipoolest 😀

*

1. Millisel puu- või juurviljal on lapsepõlve maitse?
Metsmaasikateel, olgugi et maasikas puus ei kasva. Peakski tänavu jälle välja timmima metsmaasikate valmimise aja ning siis kääride ja niidiga metsa põrutama, et neid koos varte, marjade, lehtede ja õitega kimpudeks siduda ja pärast ära kuivatada. Kuivatusprotsess on omaette mõnus juba puhtalt selle aroomi tõttu, mis tükiks ajaks tuppa heljuma jääb… Teel on iseloomulik tugev maitse ja eriliselt hea lõhn. Parim jook külmal talveõhtul, ausõna. Iga kord, kui ma seda joon, tulevad meelde need ajad, kui ma veel tatikas olin ja suved maal vanaisa juures veetsin. Ilus oli. Ja ma olen siiani kurb, et ta selle maja lihtlabaselt mingi Soome pastori pojale müüs, kuna keegi meist ei taibanud õigel ajal kõva häälega karjuda, et tahaks seda maja päranduseks saada… Ohjah. Tee on ikkagi hea ning toob ainult ilusaid asju meelde.

2. Milline juurikas, mari või puuvili on maailma ajaloos kõige tähtsam? Ja miks?
Jälle küsimusest mööda, aga oder. Sumerid tegid odrajahust ja meest õlut juba ligi 3000 aasta eest 😉 Ka tänapäeval on korra proovitud iidse retsepti järgi hüva rüübet valmistada, sellest saab lugeda siin. Artikli usaldusväärsuse eest ma pead muidugi ei anna, aga mingit infot natuke saab.

3. Vali kolm blogijat ja ütle, millise puu otsast nemad kukkunud on.
Birx – viinamari. Vastupidava ning elastse koorega, aga seest pehme ja magus. Ja kuigi viljaliha paistab vastu valgust vaadates peaaegu läbi, on seal sees ikka mõned kõvad seemned 😉 Ja siis võiks siia visata veel mõned mitmemõttelised naljad selle kohta, et kui teda õigesti töödelda, pakub ta veel palju rohkem rõõmu kui niisama, aga see vist läheb juba liiale… sorri, Birx, ma ei suutnud innuendodele vastu panna! 😀

Hellhunt – must sõstar. “Looduses leidub musta sõstart jõgede ja kraavide kallastel lehtmetsa ja võsa all. Levinud kultuurpõõsas aedades, kus võib metsistuda.” 😀 Aeg-ajalt toidab õppuste ajal masse ja on igatpidi tarvilik. Temata oleks NKK kindlasti palju mannetum.

Morkiel – aroonia. Mõnele meeldib väga, teine ei suuda aga kuidagi aru saada, kuidas sihukene maitse saab üldse kellelegi peale minna. Või oli selle marja nimi hoopis iroonia?

P.S. Tutti-Fruttil on käimas fotokate loosimise kampaania. Osaleda saab siin: http://www.spindo.eu/tutti-frutti/. Aga mis veelgi parem: nad lubasid puuviljameemi edasipildujate vahel kastitäie komme loosida!

Responses

  1. Ma viskan teid kõiki millegiga…
    successful troll is successful
    Kõik mu kodumaised blogifiidid on täis ühte reklaami…

  2. Said, viska mind näiteks täis õllepurgiga 😉


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

