Posted by: rojukene | mai 26, 2009

Oh koledust

MASU on vist ära söönud kõik Delfi keeletoimetajad. Kuidas muidu seletada pealkirja “Peremees päästis ussilt hammustada saanud koera – imes mürgi koonust välja“… Mis ajast ussid hammustavad? Artiklitekst oli muidugi veel parem:

Ameerikas Wyomingis elav Bobby Jenkins ei kaotanud pead, kui uss tema lemmiklooma hammustas. Ta tappis roomaja kiirelt ja asus seejärel nõelata saanud labradori koonust mürki välja imema.”

Ei tea, kas nõelatöö käis rist- või aedpiste abil? Rääkimata faktist, et maomürgi suuga välja lutsutamine on väga rumal teguviis. Oeh. Aga ikkagi – usside ja madude erinevus tehti mu meelest mõistusega inimestele juba algkoolis selgeks, nagu ka tõdemus, et kummalgi kambal pole astlaid 😦

Maoteema jätkuks – “Milling uhkustab kaitsealuse mao söömisega“. Tsiteerin:

Meelelahutaja Madis Milling kelkis ajakirjanduses, et on sõjaväeõppuste ajal metsas söönud küpsetatud nastikut. Tegelikult on nastik aga looduskaitse all ning ka suure näljaga tuleks metsas leida midagi muud, mida süüa.”

Tahaks hirmsasti seda ajakirjanikku ise ellujäämislaagrisse saata ja vaadata, kuidas ta mitu päeva järjest ainult sammalt ja kasetohtu närib… Millingule muidugi sõna ei antud, ta pidi oma kommentaari tavalise pasarahe vahele jätma:

“”Süüalune”, 26.05.2009 08:48
Tore, et inimesed ikka südant valutavad. Aga mõned täpsustused: 1. Ma ei kelkinud nastiku söömisega, vaid vastasin küsimusele; mida ekstreemset on tulnud ellujäämiskursustel süüa. 2. Asi toimus varastel üheksakümnendatel, kui looduskaitseseadused olid suhteliselt hägusad , nagu ka kõik muud seadused. 3. Tänapäeval selliseid asju enam ei korraldata.”

Ma teadsin, et on olemas täiesti pädev põhjus, miks ma uudisteportaalidest eemale hoian…

* * *

Täna hommikul ärkasin ma isegi täitsa õigel ajal üles, aga mingil müstilisel põhjusel oli kuidagi väga paha olla ja ma otsustasin tunnikese veel magada. Aitas küll. Ja ma nägin isegi unenägusid 😀 Nimelt oli vananev Trent Reznor Eestimaad külastamas ja millegipärast olin mina talle saatjaks määratud. Hängisime siis pärast kontserti kahekesi ringi ja no mis sa kostad või kos sa pistad – härra Trent kippus mind kogu aeg suudlema 🙂 Ja miskipärast tolknes ringi ka üks mu ammune eks, kes nägi välja nagu pesumodell – päevitunud, musklis ja valgetes suspedes 😀 Ja kiilakas. IRL on ta pikk, hästi kõhn ja väga pika lakaga; miks mu alateadvus teda niiviisi väänas, ma ausõna ei tea 😀

Aga selle peale võib ilusat Trenti vaadata küll 8)

Tahtsin siia panna lihtsalt loo “The Perfect Drug”, aga see on jälle SinuTorust maha korjatud…

Responses

  1. Valimistaak: loen IRL, mõtlen isamaajarespublicaliit.

  2. Vaesekene 😀 A varsti läheb mööda…


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

