Posted by: rojukene | mai 22, 2009

Minu desktop

Maia tunneb huvi, missugused on inimeste virtuaalsed töölauad. Ma siis näitan enda oma 🙂 Tegelikult on mul teine desktop veel, aga too on sellega identne, nii et vahet pole. 2 workspace’i on päris tore tegelikult ja ilmselt saab neid juurdegi tekitada, aga ma pole viitsinud uurida, kas ja kuidas.

Sihuke ta ongi

Sihuke ta ongi...

Taustapilt on Ubuntu originaal. See on päris kena ja mul pole ligi nelja kuu jooksul tulnud isegi tahtmist sinna midagi muud sokutada, hämmastav… Ülemise riba küljes on mu menüüd ja mõned shortcutid, siis volüüm, ilmateade, kuupäev ja kellaaeg ning mõned taustal jooksvad jubinad.

Mis ikoonidesse puutub, siis progesid on desktopil vähe ja põhimõtteliselt võiks ma nad sealt kõik välja ka visata, ma ei lähene neile praktiliselt kunagi sealtkandist 😀 Steam on üks gaming environment, aga näiteks Audiosurf paraku blokib Linuxi all täiega 😦 Oluliselt rohkem on kursaõelt nurutud ladina keele materjale, et ennast kontrollida, kui koduseid töid tegema hakkan… no et väga võssa ei paneks liigse enesekindlusega. Edasi tulevad veel mõned dokumendid (põhiliselt kooliasjad ja NKK värgid) ja paar pilti, mis hiljaaegu tee ka siia blogisse leidnud on 🙂 PHILIPS tähendab seda, et mu mp3-mängija on parajasti sabapidi arvuti küljes ja imeb oma akut täis.

Üsna palju asju on mu töölaua peal… Aeg-ajalt, kui vajalikud värgid tehtud saavad ja/või oma aktuaalsuse kaotavad, tõmban desktopi kah praktiliselt täitsa puhtaks. Praegu igatahes ei ole see aeg 😛

Ah jaa – recycle bin on mul ka. See on see oranž kandiline lammas kõige all paremas nurgas, tilluke ja diskreetne 🙂

Edasi ei saada, aga vabatahtlikkus on ka tore 8)

Responses

  1. Miks sul seal üleval on täiesti tühi tööristariba?

  2. Mis mõttes “miks”? Pole olnud vajadust sinna midagi panna, sellepärast ongi õ__Õ

  3. iccc… lspeisse saab juurde teha nii et müriseb 🙂 a mul on neid 6 tk, ei oskagi enam vähemaga läbi ajada. praegu istun töömasinas üle pika aja, hullult harjumatu 🙂

  4. […] in im so blogging this kell 3:35 p.l. kirjutas Liis Sattusin Rojukesele peale ja oli vaba hetk. Siin ta […]

  5. Tere Roju! avaldasin 2006 aastal paar enda töölaua kuvatõmmist oma blogis ja nüüd peale sinu postituse lugemist täiendasin seda postitust mõnede veel vanemate ja uuemate tõmmistega mis arvutist leidsin siin nad on: http://vonnekurt.blogspot.com/2006/01/paljud-on-kysinud-et-milline-hetkel.html

    • Ehee, väike ajaränd 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

