Posted by: rojukene | mai 21, 2009

Mõnikord veab :)

Ma olen juba tükk aega muretsenud, et mis nüüd saab – mu lühema säärega Alpid on vastu maad puutuvate kohtade pealt tugevalt hõrenema hakanud ja Tallinnasse ei satu ma kah enam piisavalt tihti, et tallad vahetusse viia… ja variant, et mõnd pealinnas elutsevat sõpra/tuttavat piisavalt peksta/moosida, et ta nendega tegeleks, kah hästi ei sobinud – mis ma vahepeal jalga panen? Põlvini nöörsaapad ei ole just igas olukorras kõige mugavamad ja kuigi ma vahepeal kepikad kontsaga poolsaapad skoorisin, ei sobi need iga riietuseseme juurde.

Nüüd siis lõpuks otsustasin kaeda, mida Samelin kah hääd pakub. Ja oh imet! Ma sattusin muinasjutulise allahindluse otsa. Oleks varem viitsinud ennast kohale vedada, oleks valikut rohkem olnud, see ale saab reedega otsa… aga ka praegu oleks patt nuriseda. Tulin nende suurmüügilt välja kahe paari saabaste, 4 paari sisetaldade, gaasimaski, viimatimainitu koti ja respiraatoriga 🙂 Kõik kokku läks – te ei usu! – 365 krooni 😛

Armeesaabas

Armeesaabas

Kõrbesaabas

Kõrbesaabas

Pildid pärinevad Samelini kodulehelt. Gaasimaski ei viitsinud ise pildistama hakata, kõik on niikuinii elus mõnda näinud 🙂 Ma ostsin ta põhimõtteliselt seetõttu, et ta maksis ainult 25 krooni, no äkki läheb vaja millalgi…

Vähemalt kõrbekaid läheb mul juba sel nädalavahetusel tarvis. Ilmnes asjaolu, et me oleme reede õhtust pühapäeva mingi ajani kogu aeg metsas, ehk magame ja sööme õues 🙂 Vähemalt on hoobilt lahendatud küsimus, kas läpakas kaasa võtta või ei xD Kuuldavasti pannakse meile suisa kaptenihärra leemekulbikest liigutama 😀 Ma nüüd ei teagi, millist ilma ma rohkem tahaks – sihukest sombust, et ei peaks keset laasi läätsedega jebima (päikse- ja tavalised prillid ei sobi hästi omavahel kokku…) või päikselist ja sooja, et märg magada ei oleks. Noh, ma võtan kaks lebomatti kaasa, vast toidab ära ja küljealune jääb kuivaks. Vähemalt saab värsket õhku ja rohelust ja adrenaliini tõenäoliselt kah 🙂

Ja veel tegelesin mõningase ajugümnastikaga ehk tõlkisin ühe bakatöö kokkuvõtte inglise keelde. Tõmbas juhtme kokku küll, logistika on mulle ikka täitsa võõras teema ja tõlkimisega pole ma iidamast-aadamast tegelenud 😀 Aga kui inglasest sõpsil üle lugeda lasin, oli ainult üks tõsiselt piinlik moment, ma nimelt kirjutasin “stock-keeping” (“ladustamine”) asemel “stocking” (“põlvik”) 😀 Nipet-näpet tillukesi sõnastuskohendusi tegi ta ka, aga muidu oli kommentaar, et “basically – that was better English than is expected from most graduates in fucking ENGLAND! XD” 😀

Responses

  1. Ega sa seal juhuslikult lastejaltsite hindu ei vaadnud? Ma otsin poisile sandaale praegu 😀

  2. Noh, ei saa öelda, et ma eriti lastekaupade hindadest huvituks. Eks nad seal vahemikus 1-100 krooni olid vist.

  3. Kõrbesaapad! Väga vaja! Peab poodi minema! Kunagi iidsetel aegadel tööl käies olid need mu khm univormi osa, kuigi number suuremad.

    Kuigi karta on, te minu mininumbreid seal just ülearu palju pole.

  4. Need piloodisaapad olid ka täitsa ägedad.

  5. Jalas küll ei olnud. Nii kui ma kaks sammu tegin, hakkas varba kohalt painduv nahk jubedalt varvastele peale vajutama ja neid püüdlikult kehast eraldama. Ja külje peal oli lukk.

    Kui ma neid just mingi teise mudeliga nüüd sassi ei ajanud, that is.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

