Posted by: rojukene | mai 16, 2009

Sõnad reas

Tiiauspaikka tahab näha, mismoodi mina sõnadest pildi kokku panen.

Võta ükskõik mis täht tähestikust ja kirjuta 15 selle algustähega algavat sõna, millest vähemalt 1 iseloomustab Sind, ning muud -mis on sulle meeldib, on meelepärane, lemmik, armastad, unistad jne.
Kopeeri need wordle´sse ja disaini enda ja teiste jaoks. (Võid ka niisama kirjutada, ei pea wordletama).
Anna teatepulk vähemalt kahele inimesele edasi ja teavita neid meemist.

Minu täht on S: siug, saabas, sall, suudlus, siga, sundus, sitaseen, saiake, Sina, sisukas, sarm, sensuaalne, sõber, siidine, suhe.

Wordle: blogimeem

“Sisukas sitaseen, siidine sõber” – milline poeesia!

Auu, Juta ja Jospel! Teie kord 😉

Aga minu blogi üleüldises plaanis näeb välja hoopis nii:

Wordle: rojublogi

Vist ei ole väga üllatav, et minusuguse egotsentriku päevaraamatu sõnaloendis karjub “MA” kõik teised pika puuga üle 😀

Responses

  1. hah, see tuletab mulle meelde seda sõnadega joonistamist, mis me kunstiringis tegime – päris huvitav on vaadata, mis sõnu inimesed kasutavad

    Ainsaks erinevuseks oli see, et lõpptulemus nägi lõpuks (teistel muidugi, mitte mul) ikka konkreetse modelli moodi välja kah 🙂

  2. Tüpograafia on lahe 🙂

  3. ‘mina’ on enamikes (kui mitte kõigis) keeltes kõige tihedamini kasutatav sõna.

  4. Inglise keeles on alles kümnendal kohal… 😛


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

