Posted by: rojukene | mai 16, 2009

Aw crap

Arvake ära, kes täna jõhkralt sisse magas. Yours truly, muidugi. Ja veel sellisesse loengusse, kuhu ma tõesti tahtsin jõuda ja sel semestril pole veel õnnestunud (ehk siis 2×90 minutit toimus millalgi märtsis vist, mul oli teine loeng, kust puududa ei saanud)… aga noh, poole jagu õnnestus tänasest veel päästa. Põhimõtteliselt on psühhopatoloogias räägitav jutt mulle tuttav juba kliinilisest psühholoogiast, kuigi neid oleks olnud tegelikult mõistlik vastupidises järjekorras võtta, aaaaaga nojah.

Õppejõud on väga tore, räägib hästi ja huvitavalt, sellise kerge hullumeelse läikega silmis. Ainult et maru vaikselt, taha ei kuule eriti. Ja ta just suutis jätta mulje, et snaiprid, kes saavad lahtiste silmadega teisi inimesi tulistada, on enamjaolt psühhopaadid (need ka, kes lahingolukorras vastase pihta kuule läkitavad) ja auditoorium naeratas selle peale nagu lambakari. Ma loodan, et tegu oli kuulajaskonna võimetusega väga hästi peidetud irooniale pihta saada… et noh, et see iroonia ehk ikka oli seal kuskil olemas.

Mu kõht koriseb kuuldavalt, ma ei jõudnud kodus isegi kohvi juua. Loodetavasti mitte nii kõvasti, et väga kaugele kuulda oleks.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

