Posted by: rojukene | mai 15, 2009

Self-pity night

Veincheck (mitte küll punane vein, vaid roosa puuviljakas, aga sõja ajal käib küll)

Šokolaadcheck (täitsa pädev Nurr)

Romantiline filmcheck, vaatan praegu “Love, Actually“. Ei, ma ei ole seda varem tervikuna näinud, ainult mingeid juppe. Jaa, olen imelik 🙂 Aga on küll nii hea, nagu räägitakse. Nalja saab ja ilus on ja kurb on ka vahepeal. Hästi õmmeldud, ma ütleks 🙂 Alan Rickman = LUV! *________* Ja… ohh, vaadake ise, kes veel näinud pole 🙂 Võin filmiga külla tulla 😀

Nii et jah – eat your heart out, Bridget Jones!

Ja ööbikud röögivad põõsas nagu lollakad. Ma just käisin suitsul, ma tean.

P.S. Ma ei ole siiamaani aru saanud, et mida see BJ vigises. Jajah, nõmedaid juhtumisi oli, aga need olid enamasti ikka sellised, et “some day I’ll look back and laugh“, eks ole. Ja ta ei olnud ühegi kandi alt kole, ta kujutas seda endale rohkem ette. Eh, kui päris elus jamasid ei ole, tuleb ikka pseudoprobleemid välja mõelda, eks ole.

Responses

  1. ms sa suitsetad seal naasama, tee parem meie rõõmuks miski 🙂

    http://tiiauspaikka.blogspot.com/2009/05/kutse-uuele-meemile-disainitud-sonamang.html

  2. Mul on midagi taolist säästu-paastu-eelarvega: joon teed ja loen naabrite riiulist laenatud raamatut. Raamat on hea: “Väikeste Asjade Jumal”. Self-pity’le ruumi ei jää.

    Nauding!

  3. Tiia: ma varsti 🙂

    Liisa: mul on kah väikeste kulutustega, sest vein on see, mis eelmisest nädalavahetusest peale külmikus seisnud on 😛

  4. täna kordub peaaegu sama, aga kuskilt ilmus tasuta õlletagavara ja meenus, et peab eksamiks õppima:P

  5. Mind kutsuti täna hoopis külla, ma hakkan vikerkaareinimeste laulupidu vaatama 😀 Seda pole juba üsna aastaid ette tulnud 😛 Ja karta on, et kaine peaga väga ei kannata…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

