Posted by: rojukene | mai 14, 2009

Seda ja teist, aga omajagu

Üks oluline punkt, mida ei saa mitte märkimata jätta – mul tuli eile kinnisidee. Mis veel hullem, ma nakatasin ka kaaskodanikku, kes milleski süüdi ei olnud! Ehk siis mina ja üks teatav kiilakas tegelane hoiame lähiajal videotehnika osas silmad lahti ja kavatseme suvel eriti ägedaid asju kokku vändata 😉 Eks ma siis karjatan, kui osalejaid tarvis minema hakkab. Aga ma mõtlesin, et mida ma vigisen, et loovus null on – ma ju ei teegi midagi loovat. Ma tean, et ma olen selleks kunagi olnud väga edukalt suuteline ja kui ma vahepeal jälle magada ja vedru lahti kerida saan, ei ole selles idees midagi ületamatut.

*

Vend käis täna siin, otsis ühte asja taga. Peadpidi kapis olles küsis mu käest, kas ma päikseprille tahan. Ütlesin, et ikka, jaa. Tüüp ulatas mulle paari musti päiksekaid… täpselt neidsamu, mis ma mõne aja eest hulgi Meerikamaalt tellisin 😀 Selgus, et tema oli need Norrast ostnud/saanud, kui ta seal tööl käis… Nüüd on mul ühed pronksikarva ja kahed mustad prillid… lisaks veel üks paar musti, millel sang küljest ära on 😀 Ja kõik ühesugused! 😀

*

Sattusin hiljaaegu hullult laheda instrumendiga loo peale:

Tea, kas kandle ja supilusikatega annaks kah sama efekti? 😛

*

Lõrisesin täna mõnevõrra tugevalt. Põhjusmõtteliselt toimus KL vabatahtlike pealike infotund. Tund. Kui ma olin seal tunnikese ära istunud, selgus tore tõsiasi, et hoolimata majandussurutisest kestab infotund ühe tunni asemel kaks ja pool. Ma ei saanud kellelegi öelda ka, et “kuula, mis räägitakse, ma pean ära minema”, kuna ma olingi ainuke inimene, kes täna NKK-d esindas 😦 Olgugi, et meid oleks seal pidanud olema vähemalt kolm, soovitavalt veidi rohkem. Noh, muidu poleks väga vahetki olnud, aga mul on homme jõhker kontrolltöö 😦 Koju jõudes tahtsin natuke süüa ka ja… ja nüüd ongi nii, et kell on pool kaksteist ja mul on valida, kas ma istun öö läbi üleval ja tuubin või loen poole silmaga konspekti läbi ja püüan vahelduse mõttes natukenegi (s.t. rohkem kui 5 tundi öö jooksul) magada. Oh well. Vähemalt mainis malevapealik ka paari mõtet/punkti/asja, millest esmaspäeval juttu oli, kui ta tuli külalisena NKK teeõhtule (mille eest vastutas yours truly, sealjuures omamata eriti aimu, mida tegema peaks… õnneks ma suutsin kõik asjad osavalt ära delegeerida ja lõppkokkuvõttes oli tegu viimaste aastate ühe kõige edukama teeõhtuga üldse).

*

Sel ja järgmisel nädalavahetusel mind eriti õues mängimas ei näe. Homsest pühapäevani on kool, iga päev tahavad nad mind seal juba kella 9 ajal kohale 😦 Ja järgmisel reedel sõidan üldse Tartust ära ning enne pühapäeva tagasi ei tule. Aga järgmise nädalavahe tulemusena peaksin ma seevastu saama endale õiguse sõita EKV masinatega. Nii et varsti võib Roju kah musta numbriga autosid juhtida, kui need B-kati alla mahuvad 😀 Kui keegi varianti pakuks, võiksin vabalt riigi kulul ka C ära teha…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

