Posted by: rojukene | mai 13, 2009

Pähh!

Mõttetu, mõttetu, mõttetu. Täiesti raisus päev, vähemalt produktiivsuse osas, samas kui teha on niiii palju ja aega selleks nii vähe 😦 Kell on üks öösel ja ma just lõpetasin oma deviantARTi sõbralisti viimase 5 kuu blogisissekannete ja kunstiteoste vaatamise. Eile just kurtsin, et minu loomingulisus on viimastel aastatel olnud üsna nullilähedane, võrreldes näiteks keskkooliajaga. Ilmselt on süüdi poololematu vaba aeg ja pidev väsimus/tüdimus/whatever.

Pean tunnistama, et I fail at life. Ma ilastasin tükk aega ühe digitaalse joonistuse peale. Tegu on fanart‘iga. Ja selle objekt on väljamõeldud tegelane. Mängust Metal Gear Solid. Aga kutt on lihtsalt nii kuradi kena 😀

Fear__s_Request_by_Inonibird

Fear, autoriks Inonibird

Ausalt, selles tüübis on kõik ilus olemas, mida ma meesolendi välimuselt üldse tahta oskan 😀 Pildil klikkides jõuab autori dA kontoni, seal on vaatamist väärivat kraami pehmelt öeldes omajagu.

Vähemalt tean ma nüüd, miks ma päev otsa eriti saavutusvõimeline pole olnud. Kraadisin ennast just, tulemuseks mingi napakas 37.0 😦 Pole nagu piisavalt halb, et ennast haigeks tunnistada, aga ka mitte päris OK – enesetunne imeb lurinal ja tuju on kah kehvapoolne. Praegu haigeks küll jääda ei tahaks ega tohiks – lisaks kõikvõimalikele kohustustele on mind sel nädalal ees ootamas ka meeldiv vahepala. Nimelt meilis mulle üks sugulane, kellega ma pole juba väga aastaid kohtunud ega sõnakestki vahetanud ning selle kirja tulemusena mängin ma neljapäeva hommikupoolikul Kunstikoolis fotomodelli, kuna tal on vaja erilise välimusega inimesi ja ta ema nägi mind möödunud nädalavahetusel 🙂 Tuleb vist jälle pigem siuke gootivärk, eks paistab.

Ma nüüd vegeteerin veel natuke ja siis lähen magama kah. Eelistaks und mitte näha, viimasel ajal näen ikka eriti haiget kino öösiti.

Responses

  1. Mu sisemus vibreerib selle pildi peale sõna otseses mõttes. Oeh…

  2. MA JU TEAN! 😀 😀 😀

  3. See pilt paneb vaatama jaa, aga mehelikus mõttes väga ei mõju. Samas pidi mul katastroofiliselt kehv meestemaitse olema, nii et loogiliselt võttes peaks sel juhul tegemist olema igas mõttes alfaisaste alfaisasega vms.
    Ise olen viimased nädalad igal öösel unes näinud pikka, põhjalikku ja actionirohket ekside paraadi, tahaks ka ometi unenäovaba ööd. 😀

  4. Ega jah, minu traagika seisnebki selles, et “head poisid” väga ei eruta ja “pahad poisid” mõjuvad mu niigi mitte liiga stabiilsele psüühikale halvasti 😀

    Ja ohh, selle paraadi osas… ma kujutan LIIGAGI hästi ette. Aga see jutt ei ole enam avaliku netiruumi jaoks. Sulle pai igatahes ja ma loodan, et Sa saad oma sügava, nägudeta une 🙂

  5. Jaa! Mul on vahel ikka süümekad ja koledad tulevikupildid, kuidas ma kunagi häid poisse lahinal taga nutan, aga siis kolistan jälle saba rõngas ja keel tilkumas mõne twisted s*tapea rüppe, kes mind siis hoopis lähemas tulevikus lahistama ajab. 😀
    Saingi vähemalt ühe nägudeta une. 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

