Posted by: rojukene | mai 10, 2009

Ma vist olen siin juba olnud…

Viimasel ajal tuleb kuidagi sageli ette situatsiooni, et õhtul hilja tekib vastupandamatu tung õue mängima minna, mis aga päädib sellega, et mõne meessoost sõbra juures on vaja üks või teine hää film ära vaadata. Drinks are optional but they help. No ja kuna öösel koju ei viitsi alati enam minna, on järgmisel päeval võrdlemisi varane äratus, et Roju enne kaoks, kui oma naine tuleb. Mitte, et midagi kuigivõrd sündsusetut oleks toimunud, aga nii on igati lihtsam kui seletama ja veenma kukkuda ja lõpuks ikkagi ei millegi eest vastu päid ja jalgu saada. Hea meelega asendaks selles mustris mõned toonid.

Tartus ongi vist lõpuks seagripp lahti. Nii Zavood, Underground kui Krooks olid ka pärast keskööd pooleldi inimtühjad. Kõik karvased ja sulelised olid vist kollektiivselt Bedwettersi tüüpe peksmas, sest selline on meil nimelt uus ja paljutõotav rahvussport, nagu ma hiljaaegu kuulsin. (Jah, voodimärgajatel oli eile Rokiklubis plaadiesitlus; ei, ka mina ei usu, et see päriselt toimus.)

Päike paistab, tuppa tunginud tigeda herilase suutsin ka vigastusi (nii enda kui tema omi) vältides uuesti aknast välja suunata ja kõik peaks igati ilus olema. Ainult et ma olen silmini koolitöödesse mattunud (või noh, kohe hakkan olema, siiani pole kaktustki liigutanud… mis meenutab mulle, et neid peaks lisaks kastmisele ka väetama…) ja mul on kange tarvidus sappi pritsida. Seda viimast veel rohkem kui igapäevaselt harjumuseks on saanud. Lihtsalt niisama, for teh lulz.

Responses

  1. Oh jeerum, need voodimärgajad on ikka veel elus või? In fact, ma just sirvisin suurest igavusest oma vanemaid sissekandeid ja leidsin neid mustava postituse 😀 Mu arvamus ei ole paremuse poole muutunud.

  2. Ma ei tea, kui elus nad täpselt on, ma ise ei käinud kaemas… aga arvestades, et levimas on liikumine “anname igale Voodimärgajale sõna lausumata tuutusse, kui vastu tuleb”, siis nad äkki varsti väga avalikult ei tegutse 😀

    Mitte, et ma eriti pooldaks seesugust põhjendamata vägivalda, aga kui taoline aktsioon rahva seas kanda kinnitanud on, siis järelikult peab nende muusika ikka väga jube olema 😀

  3. Mis ta ikka nii eriliselt jube on. Tavaline teismeliste poiste bänd, ütleks ma oma vanainimesepilguga, millele meeldib teismelisi poisse vaadata.

  4. Nojaa, silmailu? Võimalik, mulle meeldivad pigem vanemad mehed 😛 Aga selle peale peab alles tulema, et sihuke bändinimi võtta mis vihjab ikka erilisele haledusele… No mis parata, vastu hakkab. Let’s agree to disagree here.

  5. ma arvan, et selles suhtes ei peaks sa kyll muret tundma, et keegi midagi syndsusetut kahtlustab…ma usun, et need kes sind nainud ei kahtlusta kindlasti, et nende meestel sinuga mkidagi olla voiks:) et soovitan ikka une tais magada ja mitte jooksu panna, endal ka parast parem olla”:P

  6. Aitäh, Heiks, et Sa mind pead koledaks nagu tuumatalv ja sellega mu südant rahustada püüad, aga mitte kõik ei jaga Sinu veendumust…

  7. eiiii,mitte koledaks ju! ma ei moielnud yldse seda 😦

  8. sa voiksid potensiaalselt paris kena olla ju ! ja seda ma motlen tosiselt..

  9. aga kineetiliselt? 😀

  10. Oii, ma võin kohe nii kineetiline olla, et halb hakkab! 😉

    Heiks, tingiva kõneviisi kasutamine ei olnud praegu hea mõte, kui üritasid minu esialgset arusaama ümber lükata 😀

  11. kukkus halvasti valja noh:D ytleme nii,et sinus on olemas “ilu alge” kyll:D

  12. /me jälgib mängu kõrvalt ja on naerukrampides

  13. Oh, tead… mida rohkem Sa ennast selgitada püüad, seda hullemini sohu Sa satud 😀

    Just to make things clear – ma ise arvan endast oluliselt paremini kui “ilu alge”, aga maitse üle teadupärast ainult kakeldakse, nii et jah… 😛

  14. no asi on selles et see ilu ei paista valja eriti kui tal on igasugust muud asja ymber…nahka ja varkki…aga loomulikult, maitsed on erinevad. sa oleks minu maitse kui seda oleks vahem..

  15. Ei noh, ütelnud siis kohe otse välja, et “liiga paks”, muidu ma hakkan nüüd mõtlema nahktagide ja muu sellise suunas… et mis neil küll ometi viga võiks olla 😀

  16. eiii,mitte paks…oeh…aga lihtsalt ilu paistaks rohkem valja kui oleks vahem…vaga vaga kena oleks!

  17. Ma lepin sellega, et Sa vähemalt ise saad aru, mida Sa silmas pead 😀

  18. 😉

  19. Mis see väljanägemine siia puutub? Kui roju näeks ka välja nagu miski klassikaline Playboy küülik ei saaks teda ikka milleski siivutus kahtlustada. Roju on väga siivas ja korralik tütarlaps.

  20. Just, mina olengi süütu ja häbelik! 🙂

  21. no valjanagemine puutub siia selles mottes, et need kojutulevad naised kas naevad ohtu voi mitte…loogiline ju. ja mulle roju meeldib valimuselt, mina ei ole oelnud et ei meeldi. ma olen lihtsalt juhtinud tahelepanu kuidas pos. asajd veel rohkem avalduksid!

  22. aga kuna sa oled endaga rahul ja enesekindel, siis julgen kysida- kuidas see kaal siis niimoodi muudkui tõusnud on? mõned aastad tagasi olid ka veidi ümaram ja selline välimus isegi sobis sulle, praegu on aga mõõtmed juba tõesti sellised veidi ebanaiselikud…mõjuvad kuidagi mehelikult just…muidu sa mulle välimuselt meeldid aga…ja ma küsin ja räägin sellest ka ainult sellepärast, et näha on, et oled ise endaga rahul…seega ei saa ka minu küsimus ju häiriv olla,ma loodan vähemalt!!

  23. Err… oleme me kunagi kohtunud või?

  24. no meil on palju yhiseid tuttavaid ja ma olen sind tartus palju nainud…korra olen sulle lonksu olut ka pakkunud, aga siis olid sa juba vahemalt 5ooo lonksu juba enne seda votnud ja ei olnud just vaga adekvaatses seisus:D aaga kui kysimus valusat kohta puudutas siis loomulikult ignore it…tundud lihtsalt selline suht avameelne inimene.

  25. Heh jah, eks neid lonksupakkujaid kipub jah päris palju olema. Mis avameelsusesse puutub, siis sellega on nii ja naa. Arvestades asjaolu, et neid inimesi, kes mind teavad ja kellest minul hella aimugi ei ole, on ikka päris palju, siis olen ma selle koha pealt võrdlemisi valivaks muutunud.

  26. […] https://rojukene.wordpress.com/2009/05/10/ma-vist-olen-siin-juba-olnud/ heiks […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

