Posted by: rojukene | mai 10, 2009

Heureka!

Messaris vesteldes suutsin ma kuidagi kogemata mingisuguse imeliku klahvikombinatsiooniga produtseerida katusega r-i, vot sellise: ř

Hakkasin siis katsetama ja proovima, et mida alt gr klahv tähestikuklahvidega koos teha oskab, Pisipehme Akende all töötab see ju põhiliselt ainult numbriklahvidega ning mul polnud Pingviini kasutades siiani pähe tulnud seda katsetada. Ja tohutu õnn tuli minu õuele, kui ma avastasin, et Linuxi all on mul ka eestikeelset klaviatuuri kasutades võimalik nurksulgi kasutada: > ja < 😀 Vindõuzi all pidin ma selleks miskipärast alati inglisekeelse klaveri peale lülituma, sest eestikeelsel polnud seda mitte kuskilt leida. Masendav, ma saan aru, et vähem klahve võtab vähem ruumi, aga maru nõme oli niimoodi html-i kirjutada. Aga nüüd ma saan! 😀

Katusega r-i ikka üles ei leidnud. Tühja kah, nagu mul seda tarvis läheks.

Responses

  1. mida nalja, mul on läpparil täitsa olemas, eestikeelne klaver ja windooza 😛

  2. eh, ära kustusid > ja <

  3. Jajaa, las ma arvan – Sul on vastav klahv olemas.

    Minu läpakal ei ole, selles idu ongi.

  4. I tõuldja long time ago – html is for pussies.

  5. No mõnikord tahaks kas või kuskile kommentaarivormi viisakat linki või pilti panna, eksjuonju…


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

