Posted by: rojukene | mai 8, 2009

Imelikud faktid

Kroku virutas mulle meemiga. Ma küll kahtlen, kas ma millegi uuega suudan välja tulla, ma olen samasuguseid faktimeeme aastate jooksul illllgelt palju teinud, aga no katsetame.

  1. Mul on pupillid eri suurusega. Ja üleüldse on mul imelikku värvi silmad, peamiselt rohelised, aga toon vaheldub külmast hallist sooja kollaseni 🙂
  2. Mõnikord ma vastan küsimustele enne, kui neid valjusti välja öelda jõutakse. Kind of creepy.
  3. Ma olen kohati veendunud, et mu elu ei ole “päris”, vaid ma olen mingisuguse peast sooja kirjaniku tegelane üüratult pikas romaanis. Nii lollakaid kokkusattumusi ja keerdkäike ei ole lihtsalt olemas, nagu minul neid juhtub. Ja sellega on kah nii, et kui neid ette tulema hakkab, siis kohe robinal. Ja seejärel on jälle pikalt igavat ja rutiinset elu, kuni kõrvalliinid arenevad.
  4. Ma olen haruldaselt osav ennast vigastama, eriti sellistes olukordades, mis on muidu täitsa ohutud. Juustunoaga olen ma ennast lugematul arvul kordi tublilt veristanud, peaaegu olen küünest ilma jäänud fööni elektrivõrku ühendades, kaunikujulised lahmakad sinikad on osa minu argipäevast ning sageli ma isegi ei tea, kust nad pärinevad… ja nii edasi.
  5. Minust on sageli raske aru saada, kuna minus on pidevalt koos äärmused, mis eksisteerivad samaaegselt. Ja no ongi nii, et kahe vastandliku signaali vahel ei olegi alati võimalik valida seda õiget, mõlemad on õiged. Ei, ma ise ei saa ka tihtipeale endast sotti.

Saadan edasi Kukupaile, Rentsile ja Libarotile 🙂

* * *

Tiiauspaikka reklaamis lehekülge, kus saab muutumismängu mängida. Ma katsetasin kah. Päris numm 😀

roju_taaz.com

Kakspea, ekstra dramaatiline

Selle tegevuse käigus avastasin, et viimasest viiest aastast pole mulle tekkinud ühtegi pilti, kus ma oleks otse näoga kaamerasse, ilma tugeva meigita ja nii, et mul poleks juuksed poole näo ees ning prille peas.

* * *

Ja mul on paljust kirjutada ja hunnikus pilte näidata, aga no ei ole jaksu viimasel ajal, ei ole.

Responses

  1. vau, aga sa oled tõeline draamaqueen sel pildil, kes oma juuksevärvist ei loobu!

    kusjuures kui vahva pilt, peegelpildil pole muutusi.
    vau, plaksutab.

  2. Ja ikkagi on nunnu!!!

    Päikest…

  3. Peegliga (tegelikult küll aknaklaasiga) pilt oligi seepärast hea, et siis ei pea “enne” ja “pärast” pilte eraldi üles panema 😉

    Aga muhe mänguasi on küll, jah.

  4. Täitsa sobib ju.

  5. Misasi, meem või meik? 😀

  6. ole lahke

  7. dear good, seal saab ühtlasi ka kauntiaridest peletisi disainida… /me harjutas tüdrukute kallal vähekene hooralikku käejoont.

  8. Pictures or it didn’t happen! 😀


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

