Posted by: rojukene | aprill 26, 2009

Irrrw XD

Vaatasin läbi ühe tuttava orkutialbumit ja mitmeid vanu asju tuli meelde. Vahepeal irvitasin päris hoolega, sest osade klõpsude puhul olin mina kah peale juhtunud jääma. Ja siis ma jõudsin ühe fotoni, mille olemasolust mul siiani aimugi ei olnud (või olin ma osanud selle väga korralikult ära unustada) ja pidin äärepealt keset loengut pruuskama hakkama:

roadtrip06_grupipilt

Esttrip '06. Arvake ära, kes esiplaanil on, erakordselt ülbe näoga XD

Sellega seoses – kes veel ei tea, siis ma orgunnin oma sõpradele (ja ka neile, kes tahaks ka meie sõpradeks saada) juuli viimasel nädalal rõudtripi ümber Eesti. Sest et illllgelt vaja on 🙂 Orksis on vastav kommuun ka, panen siia foorumi esimese kirje kah, äkki tekitab huvi:

Nii, minu suurepärane aju on genereerinud järgmise mõtte: juuli viimase nädala võiks veeta hea seltskonnaga mööda Eestit kruiisides ja looduskauneid paiku külastades. Et asi ei kujuneks lihtsalt “sõitsime 300 kilomeetrit maha ja jõime ennast pildituks”-ürituseks, võiks marsruudi paika panna nii, et oleks igaühele midagi. Praegu on juba paras aeg mõtlema hakata, et kuhu ja kuidas Mina tahaks näiteks muuhulgas külastada Vabadusvõitlejate muuseumi Lagedil (http://www.hot.ee/vvmuuseum/), aga veel?

Start on 26.07 Viljandist, sest enamik potentsiaalsest ränduritest jõuab ilmselt nii ehk naa Folgile välja. Sealt liiguks Pärnu poole ning nii päripäeva Tartuni välja, kuhu võiks jõuda 02.08 ehk retk toimuks pühapäevast pühapäevani. Folgieelne nädal väga ei sobi ja kolmandamast augustist pean ma ise jälle tööle hakkama, nii et väga palju mängimisruumi paraku ei ole.

Ööbimine saab toimuma telkides, alati võib välja hõigata ka oma suvilaid 🙂 Hetkel on kaks niisugust toredat kohta välja pakutud, üks asub Jumindal (rand VÄGA lähedal, pidi olema eriti ilus paik) ja teine Ida-Virumaal, Peipsi lähistel (kui ma nüüd ise puusse ei pane xD).
Võiks minna oma autodega, aga kui peaks juhtuma nii, et lubadega inimesi on seltskonna peale väga vähe, siis tasub võib-olla mõelda rendikate peale. B-kategooria load annavad õiguse juhtida väikebussi, kus peale juhi on veel 8 kohta. Hea oleks, kui igas masinas oleks peale autoomaniku veel üks juhtimisõigusega inimene, sest nädal aega jutti sangas olla… noh, võtab juhtme ilmselt päris kokku. Aga see teema saab tulla arutamisele siis, kui on enam-vähem teada, kes on tulekul.

Mis rahalisse külge puutub, siis igaüks sööb ja joob täpselt oma äranägemise järgi. Bensukulud klapib iga autoseltskond omavahel, on vast kõige mõistlikum. Kui tervet nädalat olla ei saa, siis on alati ju võimalik ka osa reisi kaasa teha, mingil hetkel valmib kindlasti ka esialgne kondikava kuupäevade ja marsruudi osas.

Küsige ja tehke ettepanekuid

Kui Sa arvad, et oled tore reisikaaslane ja tead ilusaid kohti Eestimaa peal ning Sul on võimalik juuli viimane nädal vabaks võtta, siis anna mulle teada 😉

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

