Posted by: rojukene | märts 1, 2009

Elus. Vist.

Ilge päev oli, ausalt. 12.00 – 20.30 pidevalt rakkes ja kohustatud igati kaasa mõtlema. Selle viimase osas ma muidugi feilisin mõnevõrra, aga seda oligi arvata. Vähemalt said kõik asjad aetud, mis plaanis olid.

Isegi päeva heategu sai tehtud. Kui ma parajasti olin kohe-kohe loengusse jõudmas, nägin ma, kuidas üks mees tuli väikse tütrega mööda Tiigi tänavat, kukkus ja enam püsti ei saanud. Läksin ligi ja küsisin, et ega ta äkki abi ei vaja. Tüüp oigas, et jalaluu vist läks, kõik on sült ja liigutada ei saa. Vähemalt verd ei paistnud, nii et ilmselt kinnine murd. Kutsusin kiirabi ja andsin talle suitsu kah, ta enda pakk oli kuhugi tema ja jää vahele jäänud ja igasugune liigutamine päädis natuke liiga valusa grimassiga. Mees saatis tütre koju, et see emme kohale tooks (kodu oli nimelt väga lähedal) ja ma jäin tema juurde, kuniks ta naine või kiirabi sinna jõuab. Ta kirus mõnda aega ja rääkis mulle, et täpselt aasta tagasi, 29. veebruaril, oli ta teise jalaluu murdnud ja kuidas too jäse juba rauda täis on. Ma kujutan ette, et järgmisel aastal keeldub ta sel kuupäeval üleüldse kodust välja tulemast… Varsti oligi ta naine kohal ja mina suundusin loengusse.

Miks ma sellest kirjutan? Aga seetõttu, et ma olen ilmselgelt patoloogiline aitaja, ma ei oskagi viimasel ajal enam teisiti. Kuigi hea karma kogumine pole kunagi paha idee, eks ole. Ja see üüratu tänutunne, mis selle mehe silmist paistis, andis mulle endale kõvasti jõudu päevaga edasi minna. Ta ütles mulle mitu-mitu korda aitäh ka muidugi ja osalt ilmselt  kahe tänase NKK koosoleku tõttu tekkis mul peaaegu vastupandamatu soov käsi rinnale tõsta ja öelda “Minu kohus!” Kuigi ma kahtlustan, et see oleks võib-olla veidi vale mulje jätnud…

Palavik on mul jätkuvalt väga kõrge (seetõttu palun andestada võimalikud konarused tekstis), hingata on valus ja raske ning ma ei taha mõeldagi selle peale, et homme on mul palju tööd… Enne tuttuminekut laksin sisse ilmselt ühe Theraflu ja kaks venelast (looduslikud unekad, hädalistele soovitan, mulle enamalt jaolt mõjuvad). Äkki saab öösel magada kah niiviisi…

Narts on olla ikkagi.

Responses

  1. Citrosepti küta. looduslik ja aitab. jee

  2. kui ingata oo valus, tuleb anerasva rinde pääle määri! avitass. a mudu nii heale iminesele ku sina ei tohiks aigusi kaela saata (kes ja kus iganes see ekspediitor oo)


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

