Posted by: rojukene | veebruar 28, 2009

roju24.ee

Jep, nii see juhtus. Täna oli sünnipäev. Numbri võite pealkirja järgi ise ära arvata. (Ning ei, Rents, see jätkuvalt ei ole mu blogi uus aadress xD)

Hommik algas šokiga, kui ma pahaaimamatult köögiaknast välja vaatasin. Üllatus, eks ole. Noh, igatahes  suutsin ma oma auto lume alt üles leida (mõnikord on ikka hea küll, kui on harjumus külma ilmaga kojamehed püsti tõsta) ja teatava hämmingu ning aktiivse otsimise järel ka ukselingi tuvastada. Seejärel pühkisin vandudes umbes 30 cm lund masinalt maha. Vandusin ma puhtalt seetõttu, et kell oli 08.10 ja mul oli loengu alguseni jäänud 20 minutit. Muidu oli sigailus 🙂 Loeng hilines lõppeks umbes pool tundi, kuna arvuti lihtsalt keeldus koostööst ja tuli leida uus sobilik loenguruum.

Lõunapausiks hankisin endale seltsilise ja me suundusime mingisse koledasse kohta, nimelt Tiigi tänava hip-hop lounge‘i. Esimest ja viimast korda, sest kohv lõhnas ja maitses nagu kassikusi ja oma teevett pidin ma ootama 12 minutit, kuna leti äärde olid ilmunud mõningad Eesti kultuuritegelased ja näitsik pidas neid minust ilmselt jupp maad olulisemaks. Kui ma teen talle praegu liiga ja ta oli hoopis tegevuses veekeetja puhastamisega, oleks ta võinud mind ju lihtsalt kohe hoiatada, et niipea ei saa… Kuna ma olen loomult ihne, jäin ma lihtsalt loengusse hiljaks, et see kuradi tee ikkagi hinge alla tõmmata. Ei tea, kas söögiga läheb seal kaks tundi või kauem…. Ei hakka ka ilmselt kunagi proovima, kui just surm suu ees ei ole.

Pärast kooli käisin korraks kodust läbi, viskasin pilgu peale umbes miljonile orkutiskräpile ja haarasin pildimasina. Vedasin endaga kaasa ka eelmainit’ seltsilise ning suundusime esimese hooga Raadile surnuaeda. Jaa, kõrge ea saabudes tuleb ikka igavikule mõelda…

img_5428

Laternal on vist külm 😦

img_54311

Kuidagi kõver teine

img_5432

Leia pildilt pink

img_5438

Väravad on neil küll ilusad...

img_54401

...ja nende ristide kohta ei leia ma hetkel muud sõna kui "nunnu" 🙂

Miskipärast hakkas aga jube kähku külm ja edasine tegevuskava nägi ette mõningast nummerdatud munade tagumist teravaotsalise kepiga ning päädis minu ja mu uue toakaaslase*, kaisu-Iiahi omavahelise tutvustamisega. Ta kõrva küljes on rinnamärk, mis ütleb “ROHKEM OPTIMISMI!” Et noh, mul pole vähemalt saba naelaga p-sse kinni löödud, eks ole, või umbes selliste sõnade saatel ta mulle ulatati 🙂

Iiah näeb välja nii:

iiah

Sarnasus on mu meelest täitsa olemas

Miks ma nii vässu välja näen? Aga seetõttu, et esiteks on täna olnud pikk päev, homne tuleb veel pikem (koosolek nr. 1, kust ma pean teleporteeruma kooli ühe psühholoogialoengu praktikumi – muidu eksamile ei saa – ning koolist uuesti lendama koosolekule nr. 2, mida ma teoorias vist juhatama peaksin või midagi, iik… ning nägema päev otsa hea välja põlvini seelikus ja mustas pintsakus, just sellessamas orangutani omas) ja mina olen haige 😦 Väike palavik ja kopsude vägivaldne emigratsioon. Ema pidada kah haige olema, nii et Birx, ära tunne ennast miskitpidi süüdi, eks ole 🙂

Vist sai kõik mitte nii oluline öeldud. Skräppidele vastan homme, täna ei ole enam seda jaksu… Ah jaa, päeva SMS-i auhind läheb muidugi Josplile: “Õnn ei ole m***, seda pihus ei hoia. Aga Sulle hästi palju mõlemat!” No ma tänan, eks ole 😀 Hea, et ma lugesin seda sõnumit enne loengu algust, muidu oleks ilmselt äkilise ning rämeda homeerilise naeru mõjul kaastudengitelt kohe diagnoose sadama hakanud.

Öhhö-öhhö. Bronhid on valusad.

_________________________________________________________________________________________________________

* Võib-olla lausa voodikaaslase, aga ainult juhul kui ta hästi käitub, eks ole.

Responses

  1. Nagu ma Sulle juba ühes teises kohas ütlesin – kaljuvad alati välja! 24 on ilus vanus, naudi täiega!
    Aga see pole aus, et Tartu kõik lume endale ahnitses ja siiapoole ainult raasukese jättis!

  2. shh! *kalad ujuvad
    trükikurat käis matti võtmas! 😛

  3. palju õnne ja asju ette ja taha!
    see on niiku õnnesoov, mitte miski kahemõtteline lendlause 🙂

  4. Kukupai: praegu on seda väljaujumist hädasti vaja jah, ma just avastasin, et ma keen 38 kraadi juures 😦 EI taha teada, mis homme saab… Paracetamol on juba sisse lennanud, peaks paar looduslikku unekat ka võtma ja ennast vahelduse mõttes välja magama.

    Tiia: suured tänud, võtan teadmiseks 😀 Ja minu poolest võib ta vabalt ka ühemõtteline lendlause olla 😛

  5. Hoia kõva.
    See oli kah õnnesoov.

  6. Tähh 🙂

  7. õnne soovimiseks pole vist kunagi hilja, seega palju õnne ka minu poolt!

  8. Õnn on jah kuidagi hästi ära kuluv kraam, aitäh 🙂

  9. btw 24 on parem kui 25 ja 25 on parem kui 26. niisiis minu sügavad kaasatundmised takkajärgi. ning soovitused loobuda oma vanuse mäletamisest. ma vaevu mäletan kuupeäva.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

