Posted by: rojukene | veebruar 26, 2009

Misähh?

“Today’s fortune: The best way to find yourself is to lose yourself in the service of others”

Oh, bugger off, Orkut! Seriously! Keegi võiks – nii vahelduse mõttes – ka minu teenistuses olla…

* * *

Muidu… muidu tiksun ma juba mitmendat päeva mingis kummalises seisundis, mis ei ole ei haigus ega ka viisakas tervis. Noh, ükskord läheb üle niikuinii, üht või teist pidi. Rämekiire on ja kui tekibki mingisugune vähe vabam moment, siis ei taha ma selle jooksul tegeleda mitte millegagi, mis nõuaks rohkem pingutust kui voodis vedelemine ja lakke vahtimine. Äärmisel juhul olen nõus raamatulehte keerama. Ja see nädal on alles pooleldi läbi, nädalavahe tuleb täpselt sama hull või veelgi jõhkram. Nii palju on teha ja nii vähe jaksu sellega mässamiseks…

Vabariigi aastapäeva puhul näitasin isiklikku eeskuju (räme homeeriline naer on lubatud kõigile, kes minu ja vastava teema suhetega kursis on) ja osalesin nii rongkäigus kui pidulikul aktusel. Mental note so self: hangi kuskilt must pintsak, mille varrukad on 2 cm lühemad, praegusega ei taha hästi käsi sirgelt külgedel hoida. Muidu arvavad kõik, et vastav riideese on algselt orangutanile disainitud ja mina lihtsalt juhtusin seda natukeseks laenama. Noobel oblikas, jajahh… Vähemalt sain ma samal õhtul ennast pooleks naerda, sest täies tsiklivarustuses tüüp (okei, okei, ratas ise oli puudu), kes on endale visiirivabaks muudetud kiivri pähe lükanud, sellelt eemaldatud plastmassdetaili oma tagumiku alla torganud ning valmistub antud aksessuaari peal vastlaliugu laskma, on pehmelt öeldes päris koomiline 🙂 Aga vähemalt oli tegu äärmiselt turvalise vastlaliuga, erinevalt ühest kenast, kuid täitsa võõrast noormehest, kes tuli kaebama oma rasket saatust, mis hõlmas eneses mäestlaskumise käigus kellegi teisega põkkumist ning seesuguse aktsiooni tagajärjel lõhkise kulmu omandamist. Minu linad on tänavu igatahes täpselt sama lühikesed edasi, kui keegi neile just kääridega kallale ei lähe.

Responses

  1. deeem… oleks veel ratas ka olnud… :D:D

  2. Ee.. ma kahtlustan, et ratta kelguna kasutamine ei ole võib-olla just kõige säravam idee. Kui seda just mitte mootorsaaniks maskeerida, aga siis kaob vastlaliu point kuidagi väga ära…

  3. aga siis saaks vastumäge liugu lasta 😛


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

