Posted by: rojukene | veebruar 23, 2009

Appi

Tahan puhata ja mängida! Tegelikult ka. Närvid on erakordselt sõlmes ja pea on pulki täis. Mitte miski ei edene mul käes, ainult pudeneb. Vahepeal on täitsa füüsiliselt tunda, kuidas kõvaketas kokku jookseb ja selline tunne on, nagu üritaks korralikult liivatatud kõnniteel uisutada. Ei saa öelda, et põhi kaoks jalge alt, hoopis vastupidi – põhi on vägagi olemas, meenutab alasit. Nagu kohustustehunnik haamrit. Arvake ära, kuhu mina paigutun.

Pühapäeva pärastlõunal pean ma olema kolmes kohas korraga, nii äge. Kaks erinevat kohustuslikku loengut on täpselt samal ajal ja ma veel ei tea, mis saab ühe koosolekuga, kus ma kah pean kohal olema. Aga mõlemast loengust ma ilma jääda mitte kuidagi ei taha, sest see imeks väga sajaga. After all, ma maksan oma kooliskäimise eest päris kena kopika ja tahan selle eest ka midagi saada.

Telefonile peab uue aku ostma, praegune solvus ja otsustas, et suvatseb ühe laadimiskorraga vastu pidada nii umbes poolteist ööpäeva. Ei saa öelda, et ma oleks seesuguse käitumise üle eriti üllatunud. Elektrooniline vererõhuaparaat kuulutas mu vist hoopiski surnuks ja keeldus minu peal töötamast, lasi ennast aga sussti! õhust tühjaks ja lülitas end lihtsalt välja.

Ja mu oma lihane vend suutis mind täna hommikul sünnipäeva puhul õnnitleda. Mis siis, et õige päev on veebruari viimane, ei peaks ju olema nii keeruline meeles pidada.

Vähemalt oli nädalavahetus tore, kui juba päevi mind ründavad peavalud välja arvata. Laupäeval pidasime pidu ja pühapäeva ennelõunal käisime rabamas ehk rabas jalutamas. Ja ma leidsin lõpuks võimaluse pingviini all võimalikult valutult ja kiirelt piltide masstöötlemiseks kah.

Ronisime torni, vaatasime ringi...

Ronisime torni, vaatasime ringi...

...ja otse alla kah.

...ja otse alla kah.

Päike paistis nagu pöörane

Päike paistis nagu pöörane.

Ma hakkan aru saama, miks ananass väljamaa keeles männiõun on

Ma hakkan aru saama, miks "ananass" väljamaa keeles "männiõun on".

Mu füüsikaõpetaja armastas öelda, et paralleelsed sirged ristuvad üheteistkümnendal kilomeetril. Jah, ma tean küll, mida paralleelne tähendab, aga tuli selle pildiga meelde lihtsalt.

Mu füüsikaõpetaja armastas ikka öelda, et "paralleelsed sirged ristuvad üheteistkümnendal kilomeetril". Jah, ma tean küll, mida "paralleelne" tähendab, aga tuli selle pildiga meelde lihtsalt.

Salasilm puude vahelt piilumas

Salasilm puude vahelt piilumas.

Ainult kalad on puudu... :P

Ainult kalad on puudu... 😛

Maailm ühes veetilgas. Mis siis, et tilluke ja tagurpidi.

Maailm ühes veetilgas. Mis siis, et tilluke ja tagurpidi.

Ma tahaks niiiii väga nüüd jupikest vabadust, et sinna tagasi minna. Eriti rappa. Mul on selleks hetkel isegi võimalused igati olemas, andke ainult aega…

Responses

  1. Ma sattusin ka pühapäeval metsa!
    Talvine Taevaskoda on minu arvates ehk kenamgi, kui suvine ^^

  2. Metsas on äge.


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

