Posted by: rojukene | veebruar 19, 2009

Noppeid

Pole mahti kirjutada, sest kogu aeg on nii palju tegemist. Võtaks siis kokku, millega ma vahepeal hakkama saanud olen…

Ma olen viibinud ühel kaksiksünnipäeval, mis tõotas juba ette tulla… noh… huvitav. Käitusin igati viisakalt, kuigi lõppkokkuvõttes vahet ei olnud, draamat sai näha ikkagi. Ilmselt on pelgalt mu eksistents piisav põhjendus. Minul oli naljakas, aga noh, kõigi kohta seda just öelda ei saa. No ma ei või, nagu mingisugune renessansiaegne õukond… Vähemalt party afterparty omaette seltskonnaga oli igati äge.

Eelmise reede õhtul nägin ma välja nii:

tr00_evil

Tr00 evil!

nummi_evil

Ikka tr00 evil, aga nunnu... ja veidi hägune, aga mis siis

Ma olen suure hoolega taas kord järjest Pratchettit lugenud, praeguseks olen jõudnud Kettamaailma lugude sarjas järjekorras viienda teoseni (“Sourcerer”) ja plaanin agaralt edasi vihtuda. Üsna hea variant maailmast välja lülitumiseks.

Ma olen Trehvis söömas käinud, lähen heal meelel teinekordki. Hinna, kvaliteedi ja kvantiteedi suhe oli väga viis ja nende soe potikook võitis mu südame… või pigem keele. Kujutlege vaid – kuumas kausis tuuakse teie ette tuline küpsetis, mis sisaldab banaane ja terveid maasikaid ning on kaetud paksu karamellikihiga. Peal on veel mõnus pallike vaniljejäätist, mis siis aegamisi kogu krempli peal sulab… Kohutavalt magus, aga väga hea.

Ma olen püüdnud teha tööd ja vihastanud ennast halliks, kuna kontoripoolne netiots kipub pidevalt käest libisema. Nüüd sai vist ikkagi korda. Ma loodan.

Ma olen käinud Naiskodukaitse üldkoosolekul ja mingisuguse kollektiivse meeltesegaduse tulemusena olen mina käesoleval aastal Tartu jaoskonna esinaine. Siin blogis olevad mõtted ja arvamusavaldused on esitatud nüüd ja edaspidi siiski minu kui eraisiku poolt ega esinda tingimata organisatsiooni seisukohti, eks ole. Ma tunnen ennast esialgu veel päris ebakindlalt, aga kui ma ükskord ree peale saan, on mul vähemalt võimalus püüda tegelda nende kitsaskohtadega, mis mulle närvidele käivad. Mul on vaja lihtsalt täit ülevaadet sellest, mida ma pean tegema, siis sellest, mida ma saan teha, ning seejärel mingit head mõtet, mida ma võiksin korda saata, et kõigil oleks parem kui enne. Aga põhimõtteliselt – mul on veel vähem vaba aega (mis see on, ma ei mäleta selle välimustki…) ja veel rohkem vastutust. Loodetavasti suudan ma olla oma ülesannete kõrgusel.

Ma olen tegelenud oma tahtmatu destruktiivsuse (kõik läheb jätkuvalt katki) tagajärgede leevendamisega – mu überhead (ballistilised!) päikeseprillid pooldusid sangakruvi koha pealt ning ma leidsin, et ma vajan uusi. Kuna prill ise maksab $5, aga shipping $30, tuli tegeleda koopereerumisega, mille tagajärjel tõi UPS mulle kuus paari prille Meerikamaalt kohale sisuliselt viie ööpäevaga – neljapäeva õhtupoolikul andsin tellimuse sisse ja teisipäeva pärastlõunal tirises uksekell. Endale võtsin küll vaid kolmandiku saadetisest ehk kaks paari, hallid ja pronksikarva. Hullult head prillid on.

prill_a

Roju prillidega, läbi veebikaamera

prill_a2

Roju veebikaameras, läbi prilli. Roju näeb kohe palju parem välja. Rojule need prillid meeldivad - teevad maailma ilusamaks...

Ja veel olen ma käinud kesköisel surnuaial jalutamas. Ilus oli – lund sadas tasakesi ja kaasosaline ei esitanud mõistmatuid küsimusi nagu “miks on üldse vaja sellisel ajal surnuaeda ronida?” Ma ei mäletagi, millal ma viimati sattusin talvisel ööl kalmistule. Oleks võinud seal päris pikalt ringe teha, aga mitte kõik ei saa endale keset nädalat sissemagamist lubada, eks ole.

Ning nüüd olen ma jälle peaaegu kolmeni öösel üleval passinud ega taha veel sugugi tuttu minna. Varsti siiski sunnin ennast.

Responses

  1. Nüüd ligineb kell juba poole neljale. Vähemalt pole ma ainus unehäirunud insomniac. 😛
    Hea näha, et teised inimesed suudavad siiski tegusad olla ja ringi tormelda, samas kui mul tuleb kellaaega vaadates kuri kahtlus, et kooli ma jälle ei jõua (kahe nädala skoor on endiselt 3 loengut :S:S). Ning see koogikirjeldus oli muidugi selline otsin-netist-mis-kell-trehv-avatakse-ja-võtan-juba-pool-tundi-varem-ootusärevalt-trepile-valveseisakusse. 😛
    Btw, kus on Tartus need head jalutamissurnuaiad? Nö kodukandis käisin päris palju surnuaias, kas üksi või mõne sõbrannaga. Väga mõnus rahulik paik, ilus takkapihta ning kui just jõulud vms ei satu olema, siis võib heal juhul vaid paari rehaga mutikest kohata. Seni olen ühe korra täiesti juhuslikult siin ka surnuaeda näinud, aga siis polnud aega lähemalt uurida. Niiet vihjeid! 🙂

  2. Ma loodan, et Sa käisid seal. Trehvis, ma mõtlen. Sest et see kuradi kook on tõesti orgastiline.

    A kui ei käinud, siis võta minuga ühendust, saame IRL tuttavaks – mul on ainult piisavalt head ettekäänet vaja, et sinna uuesti sattuda XD

    Mina jalutasin eile Ropka omas, aga see on võrdlemisi väike ja mürane. Raadil on selles osas märksa meeldivam patseerida. Tartu kalmistute nimekiri on siin: http://www.tartu.ee/?pro_id=1&page_id=1443&lang_id=1&menu_id=6&lotus_url=/muinsus.nsf/weebihauad?OpenView

  3. kusjuures, kook oli tõesti paganama hea. teinekordki. ja ega muul toidul kah häda ei olnud 🙂 igatahes, koogjahile peab teinekordki minema :D:D:D

  4. Kuule, me ju leppisime juba ammu kokku, et ma hakkan seal Su mune taguma.

    Või oli see hoopis SinuGA?

  5. jajah, seda ka 😀 ei, põmst pole mul (piljardi)munade tagumise vastu midagi, aga seda peab siis raudselt ENNE söömist tegema, muidu läheb asi oi kui jamaks. juba vanad roomlased (kreeklased, babüloonlased, sumerd) ütlesid, et täis kõht on kõige parem kõht, aga piljardimängust ei tule siis küll trolligi välla. however, kaalume seda.

  6. No kurivaim küll, kust mina pidin teadma, et see söögikord ägisema võtab 😀 Järgmisel korral proovime siis vastupidi.

    P.S. Kui enne söömist kaalume, on tõepoolest kergem… (So many ways to create puns and I can only come up with this one, meh.)

  7. […] ma päikseprille tahan. Ütlesin, et ikka, jaa. Tüüp ulatas mulle paari musti päiksekaid… täpselt neidsamu, mis ma mõne aja eest hulgi Meerikamaalt tellisin Selgus, et tema oli need Norrast ostnud/saanud, kui ta seal tööl käis… Nüüd on mul […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

