Posted by: rojukene | veebruar 11, 2009

Kummitab, raibe

Juba hommikust peale. Alustas unenäos ja lasi ka pärast ärkamist edasi. Siiamaani pole ära läinud. Blood, blood, gallons of the stuff… Äärmiselt jabur ja õõvastav oma krigisevas rõõmsameelsuses. Jutt käib My Chemical Romance’i loost “Blood” (milline üllatus, eks ole) ja te võite ta vabalt endale ka kummitama saada:

Muidu… nädalavahetus oli ÄGE 🙂 Snõutuubimine ja Võrumaa lumised teed ja võõrad, kuid sellegipoolest toredad inimesed 🙂 Aga sellest pikemalt, kui fotomaterjal üles saab. Ma üritan mingisuguse progejupi leida, mis on nõus mulle pingviini all ka karjakaupa pilte väiksemaks tegema ja siis veel mingi HTML-i kirjutamise asja (käsitsi koodimine imeb natuke liiga palju, kuigi viimases hädas võin ma ka seda teha)… Oh, IrfanView, ma NII tahaks Sind Wine all tööle saada, aga mul ei õnnestu see mitte kuidagi 😦 Vähemalt on mul nüüd töötav torrentiklient, BitCometi sain Wine all tööle küll, aga ta crashis praktiliselt iga mu näpuliigutuse peale, nii et ei tasu vaeva. Kurp. Vuze kärab, aga aaaaaeeeeeeegggggggggggglllllllllllllaaaaaassseeeeeellllllltttttt.

Responses

  1. forget vuze… utorrent ftw!
    vuze on bling küll, aga mälu kasutab absurdselt palju.

  2. heh… pane oma vindoosakast tõmbama ju… rdc-ga sisse, mapi kettad kokku ja läheb jälle 🙂 eile õhtul es tule meelde, muidu oleks kohe soovitanud. täitsa pelab, kusjuures, ma ise suht kasutan.

  3. Äämh, mis siis sellel õnnetul transmission’il häda on, mis gaynomega puntis on?
    Mina kui tavaline pederast eelistan küll ktorrentit või rtorrentit, aga huvitav oleks teada ikkagi, eriti kui vead on sellised, et peaks Winega nussima.
    Transmission peaks ju upnp-d ka oskama ja avab ise pordid, kui sul seebikarbus upnp lubatud on.
    Vuss oskab ka upnp-ga majandada, aga igasugune javavärk azureuse moodi on liiast.

  4. Ma proovisin Transmissionit, aga tundus kuidagi… kummaline. KTorrent on kah olemas, küll jõuab sedagi katsetada. Hetkel on olulisem probleem see, et kust ma leian mingi sellise proge, mis laseb mul pilte karjakaupa väiksemaks teha. IrfanView’d mina igatahes tööle ei saanud, ka mitte voodoo abil.

  5. Ämm, käsurealt näiteks graphicsmagick pakis olev gm, mida tuleks siis käivitada vastavalt gm convert -resize x (või x%) in-file out-file
    Näiteks selline lihtne loop võiks abiks olla:
    for i in *.jpg;do gm convert -resize 600×400 ${i} `echo ${i}|sed s/\.jpg/_600x400\.jpg/`;done 🙂
    Või siis gui junnidest gwenview või digikam, kui kipi-plugins on installitud, aga need on kde asjad jällegi, aga gnomele olevat olemas selline pakk nagu nautilus-image-converter, kuigi gthumb võiks ju omati ka sellist väikest asja osata läbi Tools -> Scale images.
    Winega häkkimine on küll lõbus, aga kasutu tegevus 🙂

  6. Ohraisk, tsüklis on viga sees!
    Õige on for i in *.jpg;do gm convert -resize 600×400 ${i} `echo ${i}|sed ‘s/\.jpg/_600×400\.jpg/’`;done


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

