Posted by: rojukene | veebruar 5, 2009

Vista on surnt!

On jah. Kuna kettalt andmeid päästa ei õnnestunud, suvatsesin ma solvuda ja Ubuntu peale üle minna. Igaks juhuks – ma olen selle eest ju maksnud! – tegin recovery disc’i kah ära, aga muidu on mul pingviini all ka päris põnev. Piisavalt huvitav, et isegi suitsuleminek meelde ei tule. Tundide viisi. Vahepeal ropendan muidugi ka (loominguliselt), kui mingi asi ei taha käituda päris ootuspäraselt ja ma tunnen ennast täieliku dumbuserina ja piinan läbi aMSN-i endast targemaid suisa väsimatult, aga lõppkokkuvõttes tuleb ikkagi välja, et mõnikord on kangekaelsus päris positiivne iseloomujoon.

Täna enam ei viitsi, aga homme (jajah, kui näppu ninna ajada, siis “homme” ongi juba poolteist tundi “täna”) hakkan muusikat läpparisse tagasi imema, voh.

Selle teemaga seoses – kui ma olen Sulle 2008. ja 2009. aasta jooksul jaganud mingeid faile, ükskõik mida, siis palun jaga need mulle tagasi, aitäh!

Responses

  1. Aga kes käskis Vistaga jamada? XP teeb oma tööd väga hästi. Minul on viimase arvuti peal XP jooksnud juba pea 3 aastat ja probleeme on olnud minimaalselt. Vaevalt, et Ubuntuga oleks mugavam olnud.
    Vista ju oma olemuselt ei andnud suurt midagi juurde, lihtsalt edevamad aknad ja muu tilu-lilu. Tuleb rahulikult oodata Windows 7-t ja siis vaadata kas tasub uuendada või mitte.

  2. Sinu kommentaarist on tolku umbes sama palju, kui manitsejast langevarjuri veriste jäänuste juures – “Aga kes käskis valida selline langevari, mis lahti ei lähe?”

    Mõtle nüüd natukene ise. Sinu arvutis on XP olnud 3 aastat. Järelikult on Sul vana arvuti. Minu läpaka puhul oli seal juba poes peal Vista ja KÕIK. Mul ei olnud aega oodata, kas nad äkki kunagi nädalate pärast suudavad mulle hankida XP-ga masina, mul oli KOHE vaja.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

